Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Гуинет Полтроу се преквалифицира в моден дизайнер
Холивудската звезда Гуинет Полтроу се преквалифицира в моден дизайнер, създавайки колекция от дрехи в подкрепа на нуждаещи се деца.
Актрисата ще представи моделите си в Лондон следващата седмица. За първия й опит в модата тя си сътрудничала с френския лейбъл ZOEtee's. За колекцията ZOEtee's Loves Gwyneth (бел. ред. "ZOEtee обича Гуинет") Полтроу, който е приятелка на дизайнерката Стела Макартни, се очаква да покаже "луксозна, изтънчена но същемверемнно много удобна за носене колекция от дрехи, които веднага ще се превърнат в хит", съобщава сайтът Elle.com.
Аристон С откри първия магазин от своята нова монобранд концепция
На коктейл в град Русе, водещата българска модна къща Аристон С откри
първия магазин от новата си монобранд концепция. На събитието присъстваха г-н
Николай Синабов, изпълнителен директор на Аристон С, г-н Антонио Вентурела –
създател на концепцията, г-жа Юлияна Дончева, лице на Аристон С и търговските
партнъори на компанията.
Г-н Синабов: “Днешният ден е важна стъпка от развитието на Аристон С. Новата
монобранд концепция ще бъде един от основните фактори за успех на нашите
франчайзинг получатели. Тя ще им позволи да отличат своите Аристон С магазини от
български и международни конкуренти.
Ново: Учреди се Българска конфедерация за връзки с обществеността
Създаването на Българска конфедерация за връзки с обществеността е важен етап от процеса по обединение на българската PR общност. Около това становище се обединиха съпредседателите на Конфедерацията на специална пресконференция, проведена на 25 март 2009 г. в БТА.
Българската конфедерация за връзки с обществеността е учредена в началото на 2009 г. от: Българско дружество за връзки с обществеността, Асоциация ИМАГИНЕС на имиджмейкъри и специалисти по връзки с обществеността и Българската академична асоциация по комуникации.
Дни на модата в Панаира
Пловдив става модна столица в дните от 26 до 29 март 2009 г., когато в панаирния комплекс ще се проведат два форума, посветени на актуалните тенденции в облеклото, грима и фризьорството. За първи път се организира пролетно издание на Специализираното изложение за облекло, текстил, обувки кожени изделия и аксесоари. В продължение на 6 години то се провеждаше в София през есента. Под името BGATE ПРОЛЕТ изложението идва в Пловдив, за да представи производители и дистрибутори на тъкани и платове, галантерия и кинкалерия, облекла, обувки и аксесоари. В него ще участват фирми от България, Германия и Турция от 26 до 28 март. BGATE ПРОЛЕТ се прави в момент, когато българската текстилна и шивашка индустрия са силно засегнати от глобалната икономическа криза.
Специализирано изложение за облекло, текстил, обувки, кожени изделия и аксесоари
Международен панаир Пловдив съвместно с Българската асоциация на производителите и износителите на облекло и текстил - БАПИОТ организират пролетно издание в Пловдив на най-голямата бизнес инициатива в сферата на текстила и облеклото BGATE ПРОЛЕТ.
Изложбата има за цел да срещне българските производители с колегите и партньорите от вътрешния и международния пазар, да създаде подходяща бизнес среда, в която да обменят контакти, да задълбочават съществуващите връзки и да поставят началото на нова съвместна дейност.
Продават уникален перлен килим на търг
Украсен с перли килим, за който се предполага, че е бил изработен преди повече от 100 години в Индия, като дар за гробницата на пророка Мохамед, ще бъде предложен аукцион в Катар по-късно днес, предаде Франс прес.
Перленият килим от Барода по традиция се смята, че е бил поръчан от махараджата на Барода като дар за гробницата на пророка, която е разположена в свещения за всички мюсюлмани град Медина, Саудитска Арабия, се посочва на сайта на аукционна къща "Сотбис". Махараджата починал преди да бъде направено дарението и перленият килим е върнат на семейството му.
Лиъм Галахър създаде своя модна линия
Компанията "Прити Грийн" ще предложи на пазара дрехи, вдъхновени от стила на певеца. Първата колекцията,
която включва якета, чорапи и обувки, както и аксесоари, ще бъде пусната
на пазара през юни.
На гости в "Desizo Monni": една от най-модерните фабрики в Източна Европа
Десетки журналисти от водещи български медии посетиха фабриката на мъжката
модна марка „Desizo Monni” в Плевен. По специална покана на г-н Магдален Димитров
– собственик на „Desizo Monni”, те имаха възможността да се запознаят отблизо
с творческия процес във фабриката, както и със специалната италианска технология
за производство – „Семиинтелато” и „Интелато”. Фабриката на „Desizo Monni”
е единственото място в България, където се използва тази класическата италианска
технология при изработката на мъжки костюми. Този медиен десант ще позволи
още по-добре да се осмислят предимствата на високо качествената ръчна работа
и прилагането на водещите световни технологии в модната индустрия за мъже.
Отдават балкона на Жулиета под наем за сватби
Балконът където, според Уилям Шекспир, Ромео е ухажвал Жулиета, ще стане достъпен за сватбени церемонии, съобщава Би Би Си.
Властите в италианския град Верона – място на приказката за двамата влюбени – заявяват, че искат да наложат имиджа му като център на любовта. Каса ди Джулиета, както е известна къщата на девойката от трагедията на Шекспир, се намира в самото сърце на града. Фолклорът разказва, че някога тя е била домът на семейство Капело – вероятен модел за Капулети в пиесата „Ромео и Жулиета“. Въпреки, че според някои историци има оскъдни доказателства в подкрепа на тази теза, балконът на сградата от 14-ти век все още е една от най-популярните туристически дестинации.
Международно изложение-договаряне на подаръци
5-тата международна изложба – договаряне на подаръци REGALO ще се проведе от 12 до 14 март в НДК, София.
Сред изложителите е фирмата на млади предприемачи от Шотландия, състояща се от ученици в последен курс (17-18 годишни). Изработват ръчно богата гама висококачествени вълнени шалове, бебешки чорапки и терлички. Тя е създадена по програма на международната организация, известна в България под името Junior Achievement. Задачата е била тя да функционира 1 година в реални икономически условия и да продава своя продукт на пазара. Pro-cess е спечелила конкурс с разработен проект за продажба на своя продукт зад граница, в случая чрез участието си в REGALO за намиране на търговци на едро в България.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »