Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
TexCycle се присъедини към Коалицията за кръгова икономика - CERC
Българската компания TexCycle, специализирана в събиране, сортиране, дистрибуция и рециклиране на употребявани дрехи, обувки и други текстилни изделия се присъедини към Коалицията за кръгова икономика – CERC, за да продължи инициативата си за подпомагане на декарбонизацията на текстилния сектор. С това започва нов етап в ангажимента на компанията да промотира устойчивостта и иновациите в текстилната индустрия, както и да допринесе значително за насърчаването на кръговата икономика не само в България, но и в Румъния.
Textales - новият бранд за дрехи втора употреба - откри първи магазин в България
Най-новият бранд за дрехи втора употреба и устойчива мода Textales откри първия си магазин в София. Тextales дава заявка да се отличи като поставя на фокус клиентското преживяване, следвайки световните практики за персонализирано обслужване и удобно пазаруване. В магазините си, брандът залага на просторен и модерен интериор в натурални цветове, създаващ усещане за уютна атмосфера, която предизвиква удоволствие и вълнение при пазаруването на дрехи втора употреба.
Две български фирми бяха сред изложителите на Techtextil 2024
На водещите търговски изложения Techtextil и Texprocess във Франкфурт на Майн в края на април бяха представени високотехнологичен текстил в дванадесет приложни области, технически текстил и нетъкани материали, както и дигитални решения за текстилната промишленост.
Techtextil и Texprocess: силен старт със 1,700 изложители и панелна дискусия за нови възможности с изкуствен интелект
На 23 април стартираха изложенията Techtextil и Texprocess 2024 във Фракфурт, Германия. С 1,700 изложители от 53 държави, те са център за иновации от международната текстилна индустрия – от прогресивни технологии до революционни материали. Материалите, продуктите, машините и процесите, представени на двата панаира, както и новосформираните бизнес алианси, отварят пътя за бъдещето на индустрията.
Българска модна асоциация партньор в Европейския проект VERDEinMED на стойност близо 3 милиона евро
Тази седмица екипът на Българска модна асоциация, с Председател Силвия Кабаиванова и Зам. Председатели Милен Добрев и Деан Манев взе участие в началната среща на проекта VERDEinMED в Кастория, Гърция.Инициативата „Предотвратяване и намаляване на планината от текстилни отпадъци в зоната MED (Средиземноморският регион)“ е тематичен проект, финансиран от програмата Interreg Euro-MED с близо 3 милиона евро.
Модният бранд Karpov навършва две години
Модният бранд Karpov, с дизайнер Соня Карпов, навършва две години от създаването си на 5 февруари 2024 г. Въпреки малкото време, Karpov успя да наложи своето виждане за отличителна визия на съвременната жена чрез своите ексклузивни модели - рокли, връхни дрехи и спортно-елегантна визия от дизайнерски принтове, които изключително бързо набраха популярност в социалните мрежи. Брандът изработва своите тоалети в гр. София и гр. Пловдив, а в момента е в процес на изработка на първата си капсулна колекция за Мария Игнатова, която съвсем скоро ще зарадва дамите по случай идващите празници.
7 МСП участваха в търговска мисия по проекта CLOTH във Флоренция и Прато януари 2024
CLOTH, европейският алианс, който обединява лица, компании и клъстери, работещи върху трансформацията на модния сектор към устойчивост и цифрови технологии, организира последното си събитие ClusterXchange във Флоренция и Прато, Италия. То се проведе от 8 до 12 януари 2024 г. с участието на 7 модни фирми от България - Бандерол, Донев Дизайн, Гама Къмпани, Валтасасар Апарел Гардън, Ремикс Ива, Полмаркет и АРА СВ БГ.
Bridal Fashion на Sofia Wedding Expo с уникална декорация от Adora Events и диамантен блясък от SSG
Един от лидерите в булчинската, абитуриентска и официална мода у нас – ексклузивен представител за България на световноизвестните брандове – Pronovias, Vera Wang, Milla Nova, Randy Fenoly, Modeca, Sherri Hill, Alyce Paris, представи най-новите тенденции в модата на специализираното сватбено изложение – Sofia Wedding Expo. В ролята на модели влязоха Мис България 2023 – Елизабет Кравец, оперната певица – Мария Славова, бранд мениджърът – Десислава Ангелова и победителката във втория сезон „Ергенът“ – Валерия Георгиева.
Темата на панаира Pitti Uomo 105 е PittiTime
PittiTime е темата на зимните панаири на Pitti Immagine и новата рекламна кампания на Pitti Uomo 105, която е режисирана от Леонардо Коралини и координирана от креативния директор Анджело Фигус.
Актуалните възможности за финансиране и растеж на иновативни компании бяха разгледани на конференция, организирана от РТИК
Русенска търговско-индустриална камара, в партньорство с Областен информационен център – Русе, организираха конференция на тема „Иновации и растеж: Откриване на нови пътища към финансиране“.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »