Textales - новият бранд за дрехи втора употреба - откри първи магазин в България
*Тextales e ново поколение second hand clothing бранд, създаден за да стимулира положителното въздействие върху околната среда и обществото
Най-новият бранд за дрехи втора употреба и устойчива мода Textales откри първия си магазин в София. Тextales дава заявка да се отличи като поставя на фокус клиентското преживяване, следвайки световните практики за персонализирано обслужване и удобно пазаруване. В магазините си, брандът залага на просторен и модерен интериор в натурални цветове, създаващ усещане за уютна атмосфера, която предизвиква удоволствие и вълнение при пазаруването на дрехи втора употреба.
Textales е модерен български бранд за устойчива мода. Основната му цел е да промени нагласите към дрехите втора употреба, като предлага уникално клиентско преживяване, подбрани продукти, ориентирани към предпочитанията на аудиторията и акцентира върху изграждането на култура за устойчиво потребление.
Освен аутлет стоки, ремонтирани артикули и различно качество дрехи втора употреба, Textales разработва и своя собствена колекция ъпсайклинг (премоделирани) продукти, която включва серия от унисекс дрехи с преизползван текстил и кожа, ежедневни чанти и аксесоари. Кройките на премоделираните дрехи следват тенденциите на модните подиуми и част от тях са изработени от дизайнери с репутация на световно ниво.
Textales ще предложи на потребителите не само алтернативни модни решения на достъпни цени, но и нов начин на мислене, в който индивидуалният стил се съчетава с отговорност към околната среда. Брандът се стреми да промени консуматорската нагласа, като поставя акцент върху етичното и екологичното измерение на потреблението. Чрез своите продукти и инициативи, Textales ще насърчава клиентите да приемат устойчиви практики и да се превърнат в посланици на промяната в модната индустрия и обществото.
„Устойчивото потребление не е просто модна тенденция, а начин на живот, който води до положителна промяна. Затова и целта ни е не просто да създаваме модна марка, а да изградим общност. Вярваме, че можем да променим отношението към дрехите втора употреба и да създадем едно изцяло ново преживяване, свързано с пазаруването в такъв тип магазини. Планираме множество образователни инициативи и културни събития, с което се стремим да увеличим осведомеността за важността на устойчивото потребление и възможностите за креативност, които то предоставя“, коментира Мартин Димов – ръководител на отдел „Търговия на дребно“ в Textales.
Сред основните принципи на Textales е предоставянето на продукти с история, които не само се трансформират, но и предлагат ново изживяване на своите нови собственици. Брандът гради доверие чрез индивидуално отношение, като всеки артикул е внимателно избиран, за да бъде подходящ за съответния сезон и да задоволява нуждите на местния потребител.
Първият магазин на Textales се намира в София на адрес бул. Александър Стамболийски №50. Брандът залага на стратегия за разширяване на присъствието си в България, планирайки отваряне на магазини в големите областни градове, последвано от широка експанзия в по-малките населени места, както и навлизане на пазарите в Гърция и Румъния.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви