Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Валентино Фешън Груп запазва оптимизъм
Оперативните печалби на модна къща Валентино Фешън Груп се свиха със седем процента през 2008 г., но въпреки трудната година, компанията, която притежава марките Валентино, Уго Бос и има лиценз за Марлборо Класикс и М Мисони, прогнозира, че ще запази положителен растеж.
"Въпреки несигурната настояща среда, ние сме убедени, че широтата и силата на нашите марки ще ни позволят да запазим добрите си позиции, за да постигнем амбициозните си цели за растеж в средносрочен план", заявява Стефано Саси, изпълнителен директор на Валентино Фешън Груп. "Прогнозите за 2009 г., са че тя ще бъде трудна", допълни той. Валентино Фешън Груп "реагира бързо, за да оптимизира работата и да спести разходи, където е необходимо", посочва още Саси.
Дънките Rifle дебютират в интернет
През 80-те и 90-те години на миналия век дънките Rifle се превърнаха в
символ на тогавашното поколение. Дънките са създадени през 1958 от братята
Фратини и тяхната компания Confezioni Fratini.
В началото братята внасят дънки
от Америка, с което популяризират и в Италия американската мода и култура на
дънките. Фратини обаче създават собствена марка дънки, която завладява бързо
италианския пазар. През 1968 дънките Rifle стават първите, които влизат на
чехословашкия пазар посредством държавен внос.
Бански костюм за 2000 паунда се продава във Великобритания
Веригата магазини Selfridges пусна бански костюм бикини за 2000 паунда точно на време за лятното пазаруване.
Банските Anita, създадени от Пистол Пентис, са обшити с 5000 камъка Сваровски и са кръстоска между бански костюм бикини и цял бански костюм, като долната и горната част е свързана само с тънко златно, обсипано с мъниста въже. Уникалният бански се продава в ограничена серия в клоновете на веригата магазини Selfridges в Лондон, Манчестър и Бирмингам.
Нови обувки...само срещу стари
Поради икономическата криза сръбските тръговци започнаха нестандартна кампания за продажба на нови обувки. В няколко града се предлагат нови обувки с 20 на сто намаление само при едно усливие - клиентът да се раздели със старите си "ципеле" - /обувки на сръбски, бел.ред./.
Акцията започна в началото на този месец и мога да ви кажа, че дава резултати. За всички е ясно, че всеки един от нас у дома има поне един чифт стари обувки. Достатъчно е клиентът да остави старите си обувки в магазина, независимо от това колко сезона са били използвани, и на секундата получава 20 на сто намаление, разказва Вида Лукич, заместник-директор на обувния завод, инициатор на акцията. Ако това не е достатъчно и по силите на купувача магазинът е готов да направи още една екстра за клиента - разсрочено плащане.
Козметичната линия на Долче и Габана вече е на пазара
Модна къща Долче и Габана съобщи, че дългоочакваното й навлизане в козметичната
индустрия вече е факт.
Двамата дизайнери са работили с гримьора Пат МакГрат по своята линия козметични
продукти The Make-Up. Нейно рекламно лице е актрисата Скарлет Йохансон. Линията
е вдъхновена от красотата на 50-те години и от природата в родната им Италия
и включва от сенки с телесен цвят до ярко лилаво червило.
Модни новини от Etere
Eдна от най-добрите български марки – ETERE, зарадва почитателите си за пролетта, като откри своя трети магазин в Пловдив. Той се намира в новопостроения първи шопинг мол в града на тепетата – Mall Plovdiv.
Акцент в новия бутик е колекцията пролет/лято 2009. В нея особено внимание е отделено на изчистените линии и стилните силуети, които ще задоволят изискванията и на най-взискателните дами.
Линията "Just Cavalli" беше спасена
Бъдещето на модната линия на Роберто Кавали "Just
Cavalli" изглеждаше съмнително след като тя беше изтеглена от участие в Седмицата на
модата в Милано заради финансови затруднения на холдинга Ittierre SpA, но сега
изглежда, че проблемите са решени.
Сп. "Ню Йорк Мегъзин" съобщава,
че Кавали е подписал петгодишен договор с Ittierre за подновяване на лиценза
на "Just Cavalli". През февруари холдинъг внесе документи за обявяване в несъстоятелност.
Предай нататък … и подари усмивка
През 2009 г. марката KENSOL навършва 10 години от създаването си. Това е повод екипа да осъществи кампанията “ПРЕДАЙ НАТАТЪК …и подари усмивка”.
Като част от празничното събитие, KENSOL дава възможност на 10 свои клиенти да ползват процент отстъпка с една от промоционалните карти. Всеки, в чиито ръце попадне една от картите, има право да я използва веднъж и след това трябва да я предаде на някой друг. Да му разкаже как я е получил, какво може да му донесе тя и ... да му подари усмивка!
От 3-ти до 5-ти април 2009 в изложбения център “LEMBERG” в Лвив, Украйна ще се проведе Седмица на модата във Лвив
Събитието се провежда два пъти годишно - през пролетта и есента.
През трите дни на седмицатс на модата Украински и Европейски дизайнери ще представят
своите нови колекции „есен/зима 2009-2010“.
Сред участниците ще присъстват
известни дизайнери от Естония, Франция, Латвия, Полша, Русия, Украйна. Специален
гост е френският haute couture дизайнер Кристоф Ле Бо, както и купувачи,
бизнес представители, редактори на модни списания и медии.
Форматът е базиран на колекции prêt-à-porter и prêt-à-porter de luxe.
Hugo Boss сменя стратегията
Рязкото съкращаване на печалбите на концерна Hugo Boss се обяснява не
само с икономическата криза. Подготвяйки се за новите изпитания, компанията
се стреми да намали себестойността на производството и да усвои пазарите в
Източна Европа и Азия, коментира „Дойче Веле“.
Конюнктурният спад и кардинално преустройство на управителния съвет доведоха
до съкращаване на печалбите на най-големия германски концерн за модни дрехи
Hugo Boss. За 2008 г. тя се е съкратила с 27% до 112 милиона евро. По данни
на компанията, намаляването на печалбите до голяма степен е било свързано с
необходимостта да се платят високи компенсации на членовете на УС, които са
напуснали своите постове.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »