Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Фрейда Пинто е новото лице на Л`Ореал
Звездата от филма "Беднякът милионер" Фрейда
Пинто ще бъде новото лице на козметичния гигант Л`Ореал въпреки слуховете,
че ще подпише шестцифрен договор с конкурентната марка "Есте Лаудер".
Родената в Мумбай актриса се очакваше да тръгне по пътя на Елизабет Хърли
и Гуинет Полтроу, подписвайки договор за 280 000 долара да стане първото рекламно
лице от Азия на марката Есте Лаудер.
Сваровски показа нови колекции часовници в Хонг Конг и Сингапур
Луксозната марка Сваровски представи нова колекция часовници в Хонг Конг
и Сингапур. За представянето на часовниците в Хонг Конг марката се възползва
от местни модели, които показаха петте нови колекции.
Часовниците се основават на представата на марката за модерната жена и
в тях са вградени кристали в различни варианти, които според Сваровски олицетворяват
съвременната жена.
Пийчис Гелдоф лице на марката Ultimo
Пийчис Гелдоф се съблече в първата си фотосесия за марката за бельо Ultimo.
Дъщерята на музиканта Боб Гелдоф е най-новото лице на марката след Сара Хардинг и Мел Би.
Пийчис е новото лице на колекцията Miss Ultimo и изглежда секси и учудващо благоразумна на снимките от рекламната кампания.
"Пийчис беше идеалният избор за тази кампания.
Тя е млада и притежава голяма класа", заявява директорът на модната къща Микеле Моне пред в. "Нюз ъф дъ Уърлд".
Arena Professional обедини специалистите в бранша
В Деня на Европа над 100 собственици на салони и центрове за красотата имаха възможност да участват в семинар на тема: „Тенденции и нови решения в условия на криза”, който продължи повече от 4 часа.
Предложеният опит и изпитани „рецепти” от лекторите Цветелина Маймарова (Лидера ГРУП), Мартин Милешки (Експерта Фешън), Митко Дамов (Вог Вижън) и Минко Църовски, Генерален директор на Дивизия за професионални продукти L’Oreal България предложи за това как да сe оцени икономическото състояние и финансовите рискове от глобалната криза, как да се работи с претенциозните клиенти и какви мерки да се предприемат за задържане и привличане на клиенти, предизвикаха много конкретни въпроси, касаещи професиите козметик, маникюрист и фризьор.
Магнифлекс създаде дюшеци от злато и платина
Италианският производител на матраци Магнифлекс създаде дюшеци от скъпоценни
материали, злато и платина.
Златните матраци са създадени от златни нишки от 22-каратово злато и са
с характерната за марката форма, която съвпада с формата на тялото с точност
85%. Магнифлекс съобщава, че физическите свойства на златото правят матраците
антибактериални, антивъзпалителни, антистресови, отблъскващи праха и миризмите.
Marks & Spencer няма повече да дискриминират по размера на бюста
Администрацията на британския магазин Marks & Spencer
взе решение да отмени надценката за сутиени с големи размери след кампания,
организирана в Интернет, предаде АФП.
Представител на универсалните магазини се извини на жените, които са били
принудени да плащат с две лири повече за бельо с размер DD и по-голямо. "Наистина сбъркахме. Затова от събота, 9 май, цената ще бъде еднаква, независимо
какъв размер купувате", обеща той. При това качеството няма да се променя, независимо от размера.
Картие отпразнува 100 годишен юбилей
ВИП личности от света на модата, музиката и развлекателната индустрия присъстваха на откриването на изложбата "Картие... 100 години страст и свободен дух в Америка".
Сред тях бяха актрисите Деми Мур, Ан Хатауей, Ева Мендес, Джесика Биел, Кейт Хъдсън, музикантът Джъстин Тимбърлейк и др. Бяха показани 100 уникални бижута с марката Cartier, а също така и предмети от частни колекции на най-знаменитите клиенти на Картие. Изложбата може да се види до 21 май на Пето Авеню в Ню Йорк.
Китайска фабрика за обувки залята от поръчки благодарение на Мишел Обама
Първата дама на САЩ Мишел Обама се превърна в модна икона на 21-и век. Оказва се обаче, че тя е помогнала и за увеличаването на китайския износ, предаде АФП.
Фабриката за обувки Reoblan Footwear Co Ltd в югозападната китайска провинция Съчуан, работи извънредно, за да произведе токчетата Бандолино Бери, които първата дама на САЩ беше заснета да носи тази година.
FOX FASHION ще зарадва своите най-малки фенове с втори магазин в София
На 1 май фешън верига FOX отваря нов магазин. Той ще се помещава в търговски център City Center Sofia и ще представи две от линиите на FOX – Baby и Kids, предназначени за най-малките малчугани и подрастващи палавници. Това е четвъртият магазин на дрехите FOX в София и 12 поред в страната. FOX FASHION предлага четири линии: женска и мъжка и мода за деца и бебета. Магазини с дрехи FOX могат да бъдат открити в Mall of Sofiа, на бул. Княз Александър Батенберг 31 в Пловдив, в Mall Varna, в Park Mall Стара Загора и на ул. Александровска 75 в Бургас.
Стартира се аутлет шопинг мания на име The Wall Outlet Center
На 23 април отвори врати първият по рода си аутлет център в София "The Wall".
На 1500 квадратни метра софиянци ще могат да избират облекла, обувки и аксесоари от най-престижни модни дизайнери, като Roberto Cavalli, Dolce & Gabbana, Armani, Versace, Etro, Dsquared, Gucci, Prada, Richmond, Ermano Scervino, Jimmy Choo, Galliano, Ferre и др.
Колекциите са от 2008 година, "първа" и "втора линия" и са с намаление от 50 до 70%. Това съзвездие от модни марки е допълнено с неповторим вътрешен дизайн, решен в класическата цветова гама бяло, черно и червено.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »