Аристон С откри първия магазин от своята нова монобранд концепция
* Компанията цели да отвори 35 обекта в следващите 18 месеца
На коктейл в град Русе, водещата българска модна къща Аристон С откри първия магазин от новата си монобранд концепция. На събитието присъстваха г-н Николай Синабов, изпълнителен директор на Аристон С, г-н Антонио Вентурела – създател на концепцията, г-жа Юлияна Дончева, лице на Аристон С и търговските партнъори на компанията.
Г-н Синабов: “Днешният ден е важна стъпка от развитието на Аристон С. Новата монобранд концепция ще бъде един от основните фактори за успех на нашите франчайзинг получатели. Тя ще им позволи да отличат своите Аристон С магазини от български и международни конкуренти. Няма компания в България, която да е подготвила такъв набор от „муниции” за бизнес успех – нова шоп концепция, известно лице като Юлияна Дончева и най-интензивния маркетинг в индустрията ни.”
Г-н Вентурела разви новата шоп концепция за 6 месеца, като използваните в интериора материали отразяват високото качество на продуктите на Аристон С. Освен камъка и осветлението, които са доставени от Италия, всички използвани материали са произведени в България и предварително одобрени от г-н Вентурела. Г-н Вентурела: „С новата си монобранд концепция, Аристон С ще бъдат не само конкурентни на българския моден пазар , но ще помогнат България да бъде разпозната като сериозен играч на европейската модна сцена.”
Според г-н Вентурела дизайнът е “креативния труд” във всеки един интериорен проект, защото всеки продукт изисква да бъде представен по уникален начин. Това означава не само да бъде създадена правилната атмосфера, но и всички елементи да бъдат в хармония като в една картина. Дизайнът означава създаване на миниатюрни „сцени” и за най-малките продукти , защото те се продават най-успешно само, когато пасват на заобикалящата ги среда.
При реализирането на концепцията, г-н Вентурела прилага правилата на първокласен визуален мърчандайзинг. Подчинени на принципа “пространството е лукс”, в средата на помощението са разположени малък брой, внимателно подбрани представителни маси за излагане на колекциите.
Постоянно променящите се теми на колекциите поставят винаги нови акценти за
окото на клиента. Удобната мека мебел в новия магазин подтиква към спокойствие и
дава възможност за продължителни модни консултации.
Г-н Вентурела: “Чрез новото усещане за пространство е изразена
корпоративната идентичност и философия на Аристон С във взаимоотношенията на
компанията с партньори, служители и клиенти. Идеята зад новата концепция може да
бъде изразена с мотото – заедно по пътя на успеха!”
Следващите два обекта от новата концепция на Аристон С ще бъдат открити в София.
Снимки © Аристон С
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви