Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Български фирми показаха колекции 2010 на ревю по време на BGate
На 17 септември 2009 г. в Интер Експо Център - София с модно ревю официално беше открито Балканското изложение за облекло и текстил BGate 2009, което се провежда за седми пореден път от 17 до 19 септември. Известни български модни къщи представиха колекциите си за 2010 г. Модели на агенция "Визаж" дефилираха в дамски официални и бутикови облекла, трикотаж и дамска конфекция на "Етере", "Нианел", "Кенсол", "Лара Вил", "Магнолика", модно студио "Коралия", зимна колекция на бутик La Strega, корпоративно облекло и униформи на АТМ, вдъхновения от етно модата и отминали епохи на млади дизайнери и преподаватели от НБУ.
Levi Strauss избра Рим за най-големия си магазин в света
Американската компания за облекла Levi Strauss откри най-големия си магазин в света, избирайки сърцето на Рим за място и оповестявайки планове да открие нови филиали в други световни столици, предаде АФП.
"Много марки и много компании се борят, но Levi - не", заяви ръководителят на фирмата Джон Андерсън, чиято компания е световен лидер в производството на джинси.
"Правим значителна инвестиция в Италия за най-големия си магазин в света. Имаме голямо доверие в Италия и потребителите й, те установяват тенденциите за останалия свят".
Три нови френски марки за деца стъпват на българския пазар в магазин Brandissimo
За първи път тази година в България ще бъдат представени новите колекции
за сезон есен/зима 2009 – 2010 г. на известните със своя артистичност и елегантност
френски марки за детска мода 3 Pommes, Jean Bourget и Absorba, собственост
на френския гигант Groupe Zannier. От началото на октомври най-нетърпеливите
родители ще могат да разгледат колекциите в интернет и да направят он-лайн
поръчка на адрес - www.brandissimo.bg.
Модата plus-size страда от кризата
Размерът на женските дрехи с всяка изминала година се увеличава, но на клиентките на моделите plus-size им се наложи да затегнат коланите: глобалната рецесия оказа много негативно въздействие на модата като цяло и на дрехите plus-size в частност.
Според данните на изследователската компания NPD Group, пазарът на женски дрехи в САЩ се е свил с 5%, а пазарът на дрехи голям размер – почти с 10% в сравнение с данните за същия период на миналата година.
Професионална среда за по-гъвкав и устойчив бизнес
Каква ще бъде “модата в модата” при нетипичната финансова и икономическа конюнктура в страната ни и света, кризата и излизането от нея - ще бъде ли бързо като “бързата мода” от последните години, или шивашката индустрия ще се придържа към традиции, конкурентни предимства и наложени с времето модели? Това са бегли щрихи на въпроси, вълнуващи производители, търговци, дизайнери, моделиери и хиляди заети в шивашката и текстилната индустрия.
Запазването на конкурентоспособността на родната шивашка промишленост при тежката пазарна ситуация е задача за всички от бранша.
Истанбул планира да стане модна столица
"Нашата цел е да направим Истанбул една от петте световни модни столици, редом с Париж, Милано, Ню йорк и Лондон", заявява Хикмет Танриверди в интервю за АФП.
Новият председател на ITKIB, организацията на производителите и дизайнерите, е решен да постигне тази амбициозна цел до 2023 г, 100-годишнината от раждането на Туската република. Танриверди, който пое работата си само преди година, е двигателят за току-що приключилите Дни на Истанбулската Мода, първият път, когато водещите турски марки и дизайнери се събраха под един покрив за три дни на ревюта и изложение.
Victoria's Secret търси бразилски модели
Американската компания за производство на дамско бельо и продукти за красота Victoria's Secret иска да привлече бразилски модели, за да разшири бизнеса си в Южна Америка.
Компанията отвори първия си магазин в тази страна през юни на летището в Сао Пауло, като започна инициативата за въвеждане на марката и в други части на света.
Бразилия ще бъде първата страна в проекта за магазини, включващ летищата на Ню Йорк, Буенос Айрес, Дубай, Мексико и Барбадос.
"Ескада" със сериозни финансови затруднения
Модната къща "Ескада" съобщи, че не е успяла да убеди кредиторите си да рефинансират задълженията й срещу по-висока лихва, за да увеличи капитала си и реструктурира салдото си.
Германската компания, която изпитва финансови трудности, обяви, че при 46% от заинтересованите, които са съгласни, това не е достатъчно, тъй като са необходими 80% от гласовете, за да може да се приложи мярката.
"Ескада", чието лице е Ева Херцигова, няма да може да увеличи капитала си с 29 млн. евро и ще трябва да предприеме съкращения сред 2 900-те служители, които работят за модната къща, с централен офис в Мюнхен.
Катарски фонд проявява интерес към Прада
Суверенният фонд на емирство Катар се интересува от закупуване на около
30% от капитала на италианската луксозна марка Прада, съобщава италианският
в. "Ил Соле 24 Оре".
"Суверенният фонд на Катар чука на вратата на Прада. Целта
е да влезе с миноритарен дял от около 30% в капитала на компанията", пише изданието, позовавайки се на банкови източници. "До този момент обаче не са водени конкретни преговори", допълва вестникът.
Борлети - най-сериозен кандидат за Кристиан Лакроа
Италианският предприемач Борлети, който през 2006г. се сдоби с веригата "Льо
Прентан" може да купи световноизвестната дизайнерска компания "Кристиан
Лакроа", след като се оказа, че неговата оферта бе счетена
за най-сериозна.
Един от останалите двама кандидати Bernard Krief Consulting (BKC) е дал "незадоволителна
и разочароваща" оферта както в социален, така и
във финансов план, заявиха от комисията, която разглежда предложенията. Все
пак от BKC заявиха, че не изключват възможността да се обединят с Борлети за
закупуването на "Кристиан Лакроа".
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »