Модата plus-size страда от кризата
Според данните на изследователската компания NPD Group, пазарът на женски дрехи в САЩ се е свил с 5%, а пазарът на дрехи голям размер – почти с 10% в сравнение с данните за същия период на миналата година.
Междувременно, повече от половината американски жени, както твърдят експертите, си купуват именно дрехи с голям размер.
В момента колекциите с дрехи plus-size могат да се купят главно по интернет заради отказа на някои от големите вериги да ги продават в своите магазини. Други, като популярната марка H&M въобще се отказаха от този пазар. Глобалната рецесия сведе до нула опитите на различни марки да пуснат наистина модни дрехи с голям размер. БГНЕС
Вашингтон / САЩ
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви