Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
110 водещи компании от 13 страни надвиват кризата с красота и шоу в моден фест
110 водещи компании от 13 държави се представят на второто за годината
изложение Festival Italiano della Bellezza. Сред тях са световноизвестните
модни марки BES – Милано, Rolland – Болоня, Alfaparf-Милано, Clarissa Nails-Рим,
Saphir-Рим, Salon Аmbience, Ceriotti-Милано, Bamelux-Бреша, Ro.ial-Прато, Tegor
Cosmetics-Испания, DAWA-Италия. Цифрата е внушителна, особено като се има предвид,
че се намираме в условия на световна икономическа криза, коментират от “Christian
of Roma Group” и Сдружението на българските фризьори. Същият брой участници
имаше и на миналогодишното есенно изложение, припомниха те. В Палата 2 гостуват
доказани в бранша фирми от Италия, Испания, Гърция, Турция, Полша.
Versace съкращава с четвърт персонала
Италианската модна къща Gianni Versace обяви, че ще съкрати с близо една четвърт броя на служителите си, съобщава AFP.
От компанията уточниха, че в рамките на съкращението ще бъдат уволнени 350 от общо 1300 служители. Освен това, заради рецесията, се предвижда цялостна реорганизация на корпоративната структура, в това число закриването на всички бутици на компанията в Япония.
Според експерти на влиятелния The Wall Street Journal, за 2009 г. Versace я очакват загуби в размер на не по-малко от 30 млн. евро. За сравнение, през 2008 г. модната къща имаше печалба от 9 млн. евро, а година по-рано - 1.
"Cerruti" открива бутик в София
Новият "Cerruti Exclusive Boutique"ще отвори врати на 29.10.2009 г. (четвъртък).
Той е на три етажа и се простира на площ от 830 кв. м. Характерният за бутиците
на "Cerruti" черно-бял интериор, е разчупен от трите нови концептуални цвята
на марката: оранжево, светлосиньо и яркочервено. Магазинът е издържан изцяло
във френски стил. В него ще се предлагат актуалните колекции на линиите "Cerruti",
"Cerruti 1881" и "Cerruti Jeans", дело на дизайнера Жан-Пол Нот. Специално
за откриването на бутика, в България ще пристигне Ули Ноелкенсмайер - търговски
директор на "Cerruti" (Франция). По време на събитието ще бъдат представени
мъжки и дамски модели от колекция есен-зима 2009/2010 на линиите "Cerruti"
и "Cerruti 1881".
Издателят на Vogue спира четири списания
Американската издателска къща Conde Nast, в чието портфолио влиза и брандът
Vogue, обяви закриването на четири от своите списания, съобщава Ройтерс.
Сред заглавията, които няма повече да излизат, е и най-старото списание
за храна в САЩ Gourmet, което е със 68-годишна история. През 2008 г. тиражът
му бе 980 000 копия, но заради кризата през настоящата година той рязко спадна,
а оттам и приходите от реклама. Поради същите причини спират да излизат и списанията
за младоженци Modern Bride и Elegant Bride, както и Cookie.
Версаче затвори трите си бутика в Япония
Италианската модна марка Версаче затвори неотдавна трите си бутика в Япония
заради цялостно преосмисляне на стратегията си и търси нови места, за да отвори
поне един магазин през 2010 г., съобщи компанията, цитирана от АФП.
"След назначаването на новия генерален директор Джан Джакомо
Ферарис беше преразгледана цялата стратегия на Версаче", пише компанията в комюнике. "Бутиците в Япония вече не отговарят на имиджа на марката и компанията счете,
че е по-изгодно да ги затвори и да тръгне от добри основи, за да започне да
търси активно и агресивно по-адаптирани нови места и канали за разпространение", пише Версаче.
18 години Денил
Много или малко са 18 години? За толкова време едно дете изминава пътя от утробата до университета. За една национална история обаче това е кратък период. Но дори времето може да бъде субективно понятие – зависи как е оползотворено: 18 години бяха достатъчни, за да превърнат Денил от идея в легенда.
В началото Денил е малък производител на мъжки ризи. По-късно започва да произвежда всичко за мъжкия гардероб. След това разширява още фокуса си и става лайфстайл бранд. Днес Денил вече не е само мода, но и начин на поведение, на мислене, на действие.
Първо международно изложение за ислямска мода в Истанбул
От 1 до 4 октомври Истанбул ще бъде домакин на международно изложение - панаир
на ислямската мода. Изложение от този род се организира за пръв път в света,
съобщиха организаторите, пише БТА.
По време на изложението ще бъдат представени колекции, обхващащи широка
гама облекла и аксесоари - от различни видове забрадки и тюрбани през всекидневни
дрехи до официални облекла и булчински тоалети и модните тенденции за следващата
година.
Турско синьо, лилаво, тюркоазено и петролно зелено са цветовете, които
преобладават в колекциите и се очертават като водещи в ислямската мода през
следващия сезон.
Hermès смята да закупи марката за бижута Asprey
Френската модна къща Hermès смята да закупи марката за бижута Asprey, след като миналата седмица двете компании се договориха Hermès да придобие магазина на Asprey на улица Ню Бонд Стрийт в Лондон за 75 милиона паунда.
Френската модна къща, за която работи Жан-Пол Готие, се радва на високи продажби, въпреки световната икономическа криза, като данните за първите шест месеца на година показват, че оборотът й се е увеличил с над 7% до 874.9 милиона евро.
Открива се нов моден център за официални тоалети
На 1 октомври топ дизайнерката София Борисова ще открие официално модния център ROMANTIKA FASHION.
Той е разделен на две части: луксозен ВИП шоурум, в който ще се продават дрехите на световния моделиер Еди Кей и авторските тоалети на Романтика и втори шоурум, в който ще се предлагат творенията на американските марки Алис Дизайн и Мадлин Гарднър. За първи път клиентите и почитателите на модата ще могат да отдъхват във фешън-кафето на последния етаж в модния център.
Край на войната - Адидас или Пума
Адидас и Пума се помириха след 60 години съперничество и семейна вражда. Може би двете реномирани фирми имат някои по-значми ипроблеми. Напоследък им се наложи да преглътнат горчив спад при печалбите.
Адидас или Пума? Никъде този въпрос не поляризира духовете така, както в Херцогенаурах. Тук враждебното лого е предизвиквало дори ръкопашни битки. Градчето с 23 хиляди жители се сдоби с прозвището ”Място на наведения поглед”, тъй като първо се гледат обувките и след това очите.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »