Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Лив Тейлър стана рекламно лице на Pantene
Pantene Pro-V гордо обявява и представя Лив Тейлър, една от най-елегантните Холивудски любимки, като новото лице на марката за България, заедно с предстоящото лансиране на новата серия продукти на пазара – Repair and Protect. След седем години разработки за подобряване на марката, новият Pantene ще е в наличност по магазините от началото на 2012 година, за да даде възможност на жените да променят начина, по който избират и купуват продукти за косата.
Модна къща "Соня Рикел" стана собственост на китайска инвестиционна компания
Хонконгската инвестиционна компания Fung Brands придоби 80% от акциите на известната парижка модна къща "Соня Рикел".
Семейство Рикел, което е основало модната къща, запазва 20%. Подробности за финансовата страна на сделката не се разгласяват.
Fung Brands ще позволи на създадената през 1968 г. модна къща да усили своите позиции в Азия и Северна Америка, да открие повече магазини и да увеличи разходите за реклама, добави Натали Рикел.
"ALTA MODA" - иновативни техники и кройки, нови форми и силуети в мулажа
Биляна и Петър Пелови са български дизайнерски тандем, който днес твори и се развива във Виена под името “Бипоне”. Те са завършили НБУ, Биляна – мода, а Петър мениджмънт и в момента управлява съвместната им модна къща.
Двамата са победители в редица световни дизайнерски конкурси. Биляна и Петър създават мода, която е пречупена през призмата на световните модни тенденции както и през техния собствен поглед и стил. Те изцяло залагат на ръчната изработка, на оригиналните идеи, на цялостната визия и стайлинг.
Луи Вюитон отваря бижутерско студио в Париж
Френската луксозна марка Луи Вюитон отваря бутик и бижутерско студио на площад Вандом в Париж през пролетта и подготвя първия си парфюм.
"През април ще имаме собствена бижутерска работилница, а през май ще открием свой бутик в същата сграда", заяви директорът на модната марка Ив Карсел на откриването на новия магазин на Луи Вюитон "Maison Rome Etoile" в Рим.
Проектът ще позволи на Луи Вюитон "да се присъедини към ексклузивния клуб на малкото бижутерски марки, които имат собствени работилници на площада", заяви Карсел. Той допълни, че все още не се знае кога ще бъде пуснат парфюмът, но подчерта, че луксозните марки не трябва да се огъват под натиска.
Bridal Fashion с ексклузивно присъствие на Balkanica Wedding Expo
Всяка година българската фирма Bridal Fashion изненадва клиентите си с нови идеи, решения и ВИП обслужване на най-добрите цени в Европа. На състоялото се преди ден Balkanica Wedding Expo, Bridal Fashion представи две английски марки на българския пазар. Това са новата специална колекция от официални рокли на Vivienne Westwood и фирмата за производство на официални, предимно абитуриентски тоалети - Mark Lesley.
В красиво аранжираната шатра, обзаведена от Premium Style клиентите на Bridal Fashion се запознаха с новите тенденции в сватбената и абитуриентска мода за 2012 година на най-добрите световноизвестни модни марки, събрани единствено в българското представителство на едно място.
BALKANICA WEDDING EXPO - всичко за сватбата
На 21 и 22 януари 2012 ще се проведе BALKANICA WEDDING EXPO - най-голямото сватбено събитие в страната и на Балканите.
Под вещата организация на фирма EXPOLINE за четвърти пореден път професионалисти в сватбения бранш от страната и чужбина ще се съберат в балната зала на хотел Шератон, за да облекат във феерия и светлини очакванията на младоженците. Под знака на лукса и обещанията за красиво начало 60 фирми-изложители ще участват в тазгодишното издание на събитието.
Оскар де ла Рента пуска колекция детски облекла
Модният дизайнер Оскар де ла Рента в най-скоро време ще пусне собствена колекция детско облекло. Тя ще бъде в разрез със съществуващите тенденции, според която модните дрехи за деца изглеждат досущ като миниверсия на стилното облекло на техните родители.
За разработването на детската колекция модната къща е наела експерта в тази област Катрин Монтейро дьо Барос.
Риза с 25 диаманта за £60,000
Дизайнерът Амитабх Чандел създаде риза, която струва по-скъпо от един автомобил Ягуар. Ризата е изработена от коприна, шита е ръчно и е украсена със злато и 25 висококачествени диаманта. Цената й е 60 хиляди британски лири, но тя не е лукс, а просто едно ежедневно облекло за богатите индийци.
Чандел е способен да преобрази всяка риза, превръщайки я в истинско произведение на бижутерийното изкуство. В зависимост от предпочитанията на клиента, моделът на ризата може да се променя.
Мила Кунис стана лице на чантите Диор
Звездата от "Черен лебед" Мила Кунис стана лице на чантите на френската модна марка Диор.
Снимките за рекламната кампания са дело на фотографа Микаел Йансон и актрисата сподели пред сайта "Womens Wear Daily", че "едва сега започва да учи за модата". "В ежедневието си не нося много женски дрехи. Но ми харесва да се чувствам женствена, когато съм на червения килим", сподели Кунис.
Нов бутик отвори врати във Варна
В морската столица отвори врати първия по рода си бутик, в който варненци могат да открият оригинални облекла, обувки и аксесоари на световно известни брандове, като DOLCE & GABBANA, GUCCI, PRADA, ROBERTO CAVALLI, JOHN RICHMOND, BLUMARINE, EMILIO PUCCI, ARMANI, VERSACE, GIVENCHY, JIMMY CHOO, FENDI, DIOR и други.
VIP коктейла по повод откриването на “LUISA Boutique” и “LUISA Center” в MALL VARNA, успя да събере елита на Варна. Черешката на тортата бе изискано ревю, на което моделите от Модна Агенция VIP Fashion Group показаха част от колекциите на световно известните марки.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »