Fashion.bg » Новини » Интимна мода
Интимна мода
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Във Великобритания пуснаха революционен бански
Революционен нов бански беше пуснат в продажба във Великобритания в очакване на тропическо лято, той е прозрачен само за слънчева светлина.
Хиляди микроскопични дупчици в тъканта на банския, създаден от марката Кинаки, позволяват на 80% от слънчевата светлина да достигне до кожата под него. Човешкото око обаче не може да види тялото под банския костюм.
Разкрепостена мода от Албания
Мода в Албания - за повечето хора това сигурно звучи екзотично.
Младата дизайнерка Мерита Точила доказва с разкрепостените си ефирни и мрежести модели, че това е постижимо даже в тази малка балканска страна, която само до преди две десетилетия беше най-изолираната в Европа, а до ден днешен се смята за неприлично показването на прекалено разголена плът.
Този стереотип се опровергава от младия творец.
Дизайнери създадоха сутиен, увеличаващ бюста
Дизайнери извършват тестове върху чудодеен умен сутиен, който увеличава
женския бюст, когато жената се чувства секси, съобщава британският таблоид "Сън".
Mагическият сутиен установява промените в телесната температура, предизвикани
от сексуалната възбуда и притиска бюста, в резултат на което го уголемява.
Когато възбудата премине, вградената памет на сутиена отпуска материята, от
която е изработен сутиенът, и бюстът на дамата, която го носи, отново се връща
към нормалното, съобщиха словенските дизайнери, които са го изобретили.
Сестрите Круз пердлагат секси кимоно
Световно известната испанска актриса Пенелопе и сестра й Моника Круз, които работят за известната модна марка Mango (MNG) предлагат за сезон пролет/лято 2009 г. рокли вдъхновени от Япония.
На модното ревю в Баня Лука бяха показани рокли, които приличат на кимоно, японският акцент доминира и в останалите аксесоари. "Сестрите създадоха определена бройка, в която има и класически тоалети за жената, но и провокиращи мини рокли в духа на 70-те години на миналия век", каза мениджърът на марката Mango в Баня Лука Весна Милич. Освен сестрите Круз за колекция Mango създадоха тоалети Сандрина Фасоли и Адам Лип.
Джесика Тейлър рекламно лице на линията за бельо на Tesco
Певицата Джесика Тейлър стана рекламно лице на новата линия за бельо на марката Tesco.
28-годишната изпълнителка ще бъде лице на линията Diamond Boutique, която ще бъде представена официално днес. Линията е дело на Мишел Моун, създател на марката за бельо Ultimo. Тя е определяна от Tesco като "една от първите линии за бельо в стил висша мода, която може да се закупи от близкия супермаркет". Моун сподели, че не е правен никакъв компромис със стила и качеството на материята.
Интелигентните решения на "Триумф"
Днес бельото не е това, което е било в миналото. От топла долна дреха, то се е превърнало в цяла индустрия, която изобилства от разнообразен дизайн и кройки, красиви модели и интелигентни решения за перфектна фигура. Бельото може да оформя, приглажда, максимизира и минимизира. То дава увереност и самочувствие и има способността да трансформира естествените форми на тялото. Днес не е нужно никой да страда заради природните си дадености, затова „Триумф” представя разумните и най-блестящи идеи от пролетно-лятната си колекция за 2009 г. Експертите от модната централа напълно разбират женските желания и осъзнават важността на най-интимното облекло.
Лятото триумфира в МОЛ Варна
Световният концерн “Триумф” представи най-актуалните тенденции в дамското и мъжкото бельо на специално ревю в Мол Варна. Пред многобройна публика моделите на агенция “ВИП фешън” демонстрираха хитовите предложения за сезона пролет-лято 2009 на водещи български и чужди марки.
Специално за дамите новата пролетно-лятна колекция на “Триумф” носи изтънчен градски шик с ретро-елементи. Кройките по традиция са секси и изключително комфортни, цветовете са нежни – бледо жълто, платина и бежово, а материите - изключително ефирни.
Национален ден на бельото проведоха в Рио
Третият "Национален ден на бельото" се проведе в Бразилия, при което 15 младежи и 17 девойки с външност на фотомодели преминаха по бельо по централните улици на Рио де Жанейро, предаде РБК.
"Националният ден на бельото" беше измислен преди 6 години в Ню Йорк с основната цел да подкрепя бразилската индустрия за производство на бельо. Тази година участниците в парада носят най-красивите модели на марки като Calvin Klein, Lupus, Scala, UW, Puket, Surrender2, Moulin Rouge, Erótika, Elegance, Nunca I Was Saint, Dulce Carola, Mandi, Verve и VR.
Свежо, спортно, секси ... Sloggi
Знаете ли, че най-продаваната в Европа марка слипове, в началото на своето съществуване (точно преди 30 години), е била предназначена само за жени? Седем години по-късно се появяват и мъжките серии, които за изключително кратко време превземат пазара и отстояват тези позиции до днес. Новата колекция на марката, произвеждана от концерна Триумф, предлага изкушения и за двата пола.
Мъжката колекция Пролет-Лято 2009 предлага на своите почитатели всичко, за което са мечтали. Тя включва иновативни предложения за свежа визия без издайнически петна под мишниците.
Бельо за шампиони
Любомир Георгиев, главен дизайнер на Джеронимо и Лора Любенова изненадаха своите почитатели и тези на футболния отбор ЦСКА с най-новите си модели. И този път българският производител успя да преодолее скептицизма на българина и разтърси публиката с изящно мъжко бельо, облечено върху мъже. Отборът на ЦСКА с най-голямо удоволствие прие мъжките боксери и стилни слипове и смело се снима за календар за 2009 г.– само по Geronimo! Смелото решение на ръководството на ПФК „ЦСКА” и на футболистите да участват в такъв вид проект (да се снимат по бельо за календар), е не само похвално, но и съдържа голяма доза риск.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »