Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Испанско оттегляне
Burberry взе стратегическото решение да прекрати франчайзинга си в Испания.
Британската марка в момента извършва отделна дейност по производство на стоки предназначени изключително за пазара в Испания, но тя ще бъде прекратена след представянето на есенно-зимната колекция 2010-11.
Модната къща на Маккуин ще продължи да работи
Модната къща на британския дизайнер Алекзандер Маккуин ще продължи работата си въпреки смъртта му на 40-годишна възраст преди една седмица в Лондон. Това съобщи директорът на френската луксозна марка PPR Франсоа-Анри Пино.
Решението за запазване на марката Алекзандер Макууин е било взето "бързо" след съобщението за самоубийството на дизайнера, съобщи Пино. Маккуин се обеси в дома си в Лондон на 11 февруари.
Раян Рейнолдс стана новото лице на Hugo Boss
33-годишният актьор Раян Рейнолдс бе избран за лице на линията Hugo Boss Fragrance.
"Boss е марка, която не само представлява класически стил и изтънченост, но вдъхновява хората да работят здраво и да се стремят към успех във всички аспекти на живота си," споделя Рейнолдс.
Колекция Calvin Klein Underwear Men за сезон пролет-лято 2010
Четирима от най-горещите лица в спорта и изкуството бяха избрани за лица в новата рекламна кампания на линията Calvin Klein Underwear. Това са испанският тенисист Fernando Verdasco, оттеглилият се вече футболист от Япония Hidetoshi Nakata, американският актьор от филма "Здрач" Kellan Lutz и Mehcad Brooks, известен от сериалите "Отчаяни съпруги" и "Истинска кръв".
За първи път марката Calvin Klein избира 4 лица за своя рекламна кампания.
Giorgio Armani обяви пускането на нов уебсайт
Giorgio Armani обяви пускането на нов уебсайт, където ще бъдат събрани всички марки и продукти на компанията- Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Collezioni, Armani Jeans, Armani Exchange, Armani Junior и Armani Casa
Освен това от сайта ще могат да се научават и последните новини, свързани с името Армани както и всички продукти за красота, аксесоари, мобилни телефони, часовници и очила на Армани, като много от тях ще бъдат достъпни и за закупуване онлайн
Обувките на звездите ще радват българи с удобство и комфорт
Първият магазин на една от най-известните марки обувки в света ARA ще бъде открит в началото на февруари у нас. На стилно парти едни от най-известните български модели и актриси ще покажат колко са удобни ARA. Те са с 60 годишна история, а в България всъщност ще се открие 501-вия монобренд магазин, разположен на бул. "Фритьоф Нансен".
Обувките се произвеждат от 4 000 души в шест собствени фабрики. През 2008-ма година са продадени 7 000 000 чифта в повече от 50 страни.
"Версаче" представя нов модел луксозен мобилен телефон
Разположената в Милано модна къща, прочута със знаменитостите на червения
килим, посочи в съобщение, че ще започне продажбата на новия модел през пролетта.
Телефонът ще бъде показан за първи път пред клиенти по време на Седмицата на
висшата мода в Париж по-късно този месец. Няма точна информация каква ще бъде
цената на новия модел. "Версаче", която разшири дейността си в продажбата на бижута, часовници и вътрешен дизайн,
съобщи, че е подписала споразумение за лиценз с ModeLabs Group за дизайна,
производството и разпространението на телефона.
Линията Versus на Versace се завръща
С настъпването на Новата година италианската модна къща Versace нанася "удар" като завръща своята младежката и ценово по-ниска линия Versus. Линията Versus отстъпваше от подиумите близо пет години. Оригинално представена през 1989г. от Джани Версаче като дизайнерски проект на сестра му, линията е възобновена тази година от Донатела Версаче.
Тя е наела британския топ дизайнер Кристофър Кейн като шеф на екипа. Марката остава близко до сърцето на Донатела Версаче и тя взизкателно паставя таланта на Кейн на тест като му задава да създаде кратка Versus колекция – обувки и чанти за Есен 2009/10, изпълнени с кристални елементи.
Кавали разширява бизнеса в Азия и Южна Америка
Джанлука Брозети заяви в интервю пред агенция Ройтерс, че спадът в потреблението
в Европа и Съединените щати е спрял и съществуват "някои признаци за подобрение". Бил е отбелязан напредък в Азия. "Наблюдаваме положителни сигнали. Спадът в продажбите, който се забелязваше в
края на 2008 и първата половина на 2009 г., приключи", посочи Брозети. "В определени географски ширини, можем да говорим за възстановяваме, но сме внимателни
по отношение на бъдещето... Сравнено с първата половина на 2009 г., мога да
потвърдя, че има известно подобрение. Надяваме се то да се запази през 2010
г.", заяви представителят на реномираната модна къща.
Shiseido купува Bare Escentuals срещу $ 1.7 милиарда
Японският топ-производител на козметика Shiseido съобщи, че се е съгласил да закупи американската Bare Escentuals срещу сумата от 1.7 милиарда долара с приятелска смяна на управлението.
Мениджмънтът на двете компании е изработил споразумение за закупуване на акции срещу 18.20 долара всяка от производителя на минерална козметика.
Най-голямата компания в тази област в Страната на изгряващото слънце, Shiseido, бележи растящи продажби през последните години, подпомагана от растящото търсене на продуктите за красота в Китай и на други азиатски пазари.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »