Мода, модни тенденции, здраве, красота и лайфстайл списание и директория

Fashion.bg » Новини » Интимна мода

Интимна мода


Изберете страница:  «2 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Интелигентните решения на "Триумф"


Интелигентните  решения на "Триумф"Днес бельото не е това, което е било в миналото. От топла долна дреха, то се е превърнало в цяла индустрия, която изобилства от разнообразен дизайн и кройки, красиви модели и интелигентни решения за перфектна фигура. Бельото може да оформя, приглажда, максимизира и минимизира. То дава увереност и самочувствие и има способността да трансформира естествените форми на тялото. Днес не е нужно никой да страда заради природните си дадености, затова „Триумф” представя разумните и най-блестящи идеи от пролетно-лятната си колекция за 2009 г. Експертите от модната централа напълно разбират женските желания и осъзнават важността на най-интимното облекло.

подробно...


Лятото триумфира в МОЛ Варна


Лятото триумфира в МОЛ ВарнаСветовният концерн “Триумф” представи най-актуалните тенденции в дамското и мъжкото бельо на специално ревю в Мол Варна. Пред многобройна публика моделите на агенция “ВИП фешън” демонстрираха хитовите предложения за сезона пролет-лято 2009 на водещи български и чужди марки.

Специално за дамите новата пролетно-лятна колекция на “Триумф” носи изтънчен градски шик с ретро-елементи. Кройките по традиция са секси и изключително комфортни, цветовете са нежни – бледо жълто, платина и бежово, а материите - изключително ефирни.

подробно...


Национален ден на бельото проведоха в Рио


Национален ден на бельото проведоха в РиоТретият "Национален ден на бельото" се проведе в Бразилия, при което 15 младежи и 17 девойки с външност на фотомодели преминаха по бельо по централните улици на Рио де Жанейро, предаде РБК.

"Националният ден на бельото" беше измислен преди 6 години в Ню Йорк с основната цел да подкрепя бразилската индустрия за производство на бельо. Тази година участниците в парада носят най-красивите модели на марки като Calvin Klein, Lupus, Scala, UW, Puket, Surrender2, Moulin Rouge, Erótika, Elegance, Nunca I Was Saint, Dulce Carola, Mandi, Verve и VR.

подробно...


Свежо, спортно, секси ... Sloggi


Свежо, спортно, секси ... SloggiЗнаете ли, че най-продаваната в Европа марка слипове, в началото на своето съществуване (точно преди 30 години), е била предназначена само за жени? Седем години по-късно се появяват и мъжките серии, които за изключително кратко време превземат пазара и отстояват тези позиции до днес. Новата колекция на марката, произвеждана от концерна Триумф, предлага изкушения и за двата пола.

Мъжката колекция Пролет-Лято 2009 предлага на своите почитатели всичко, за което са мечтали. Тя включва иновативни предложения за свежа визия без издайнически петна под мишниците.

подробно...


Бельо за шампиони


Бельо за шампиониЛюбомир Георгиев, главен дизайнер на Джеронимо и Лора Любенова изненадаха своите почитатели и тези на футболния отбор ЦСКА с най-новите си модели. И този път българският производител успя да преодолее скептицизма на българина и разтърси публиката с изящно мъжко бельо, облечено върху мъже. Отборът на ЦСКА с най-голямо удоволствие прие мъжките боксери и стилни слипове и смело се снима за календар за 2009 г.– само по Geronimo! Смелото решение на ръководството на ПФК „ЦСКА” и на футболистите да участват в такъв вид проект (да се снимат по бельо за календар), е не само похвално, но и съдържа голяма доза риск.

подробно...


Виктория Бекъм се съблече за Армани


Виктория Бекъм се съблече за Армани
Виктория Бекъм се съблече за Армани, след като съпругът й Дейвид Бекъм позира по слип за рекламната кампания на дизайнера и предизвика истерия в Ню Йорк.

Госпожа Бекъм ще представя колекция пролет-лято 2009 на линията бельо Емпорио Армани. За участието си в кампанията тя ще получи 12 милиона лири за три години.

подробно...


Желание за триумф


Желание за триумфКамера осветление Триумф! През новия сезон женствеността, съблазняването и комфорта са под светлината на прожекторите. Дамите вече нямат нужда от вълшебна пръчица, за да сбъднат мечтите си, защото “Триумф” изпълнява желания. Със своята есенно-зимна колекция световният лидер предлага неограничен избор на тенденции, стилове, цветове и форми. Секси и романтична, ефирна и естествена, изтънчена и чиста – всяка дама може да избере как би искала да изглежда, в зависимост от своето настроение. Защото почитателките на “Триумф” винаги получават това, което искат.

подробно...


Victoria`s Secret пусна сутиен за 5 млн. долара


Victoria`s Secret пусна сутиен за 5 млн. долараСветовноизвестната марка за бельо Victoria's Secret създаде сутиен, който е обсипан с точно 3575 черни диаманта, 117 еднокаратови кръгли диаманта и 34 рубина. За декоративни висулки са използвани два огромни черни диаманта, които дават името на интимното произведение на изкуството, по което има общо 1500 карата. Дизайнът му е на бижутера Martin Katz.

Новият луксозен сутиен, който носи името "Black Diamond Fantasy Miracle Bra" беше представен пред публика от модела Адриана Лима. Цената на това бижу е 5 млн. долара.

подробно...


Триумф за момичетата, които искат да се забавляват!


Триумф за момичетата, които искат да се забавляват!

“Триумф” въвежда нови модни правила за градските момичета. През сезона пролет-лято 2008 приоритет при избора на бельо са хитовите тенденции, качеството и … личните предпочитания. Принцеса, Лолита или завладяващо момиче – всяка млада дама може да избере своето модно превъплъщение с линията “Miss Triumph” на световния концерн.

подробно...


Триумф показва най-доброто от себе си


Триумф показва най-доброто от себе сиОт януари 2008 световният гигант “Триумф“ представя своя нов корпоративен дизайн навсякъде по света. Новото лого олицетворява глобалното единство в утвърждаването на марката “Триумф“, както и процесите на подмладяване и модернизация във фирмата.

Новото лого има по-модерно и по-женствено въздействие, като се доближава повече до първоначалното значение на думата "Триумф". Червеният цвят - символ на съблазън и чувственост, продължава да бъде основен компонент на корпоративния дизайн. Коронката - символ на обаяние и вдъхновение - остава като важна съставна част от новото лого, но тя е видимо уголемена и всъщност е заключителен елемент от надписа.

подробно...



Изберете страница:  «2 3 4 5 6 7 8 9 10 »




  • Личности
  • Модели

designer

Нети


Актриса
и още...
Абонамент

Абонирай се за новото в сайта

абонирай се   отпиши се

За сайта ¦ Реклама ¦ Добави сайт ¦ Условия за ползване ¦ Партньори ¦ За контакти
Нарисувай си рокля











виж повече

Нарисувай си рокля











виж повече