Мода, модни тенденции, здраве, красота и лайфстайл списание и директория

Fashion.bg » Новини » Интимна мода

Интимна мода


Изберете страница:  «2 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Бельо без дръжки, което се лепи за тялото от Shibue


Бельо без дръжки, което се лепи за тялото от ShibueКомпанията Shibue Couture Inc, Калифорния, основана от дизайнерката Джени Бютнер (Jenny Buettner), се занимава с производството на модели бельо без дръжки.

Необичайните гащи са измислени от Джени и се наричат Shibue Strapless Panty. За създаването на необичайните гащи, а в следствие и самата марка, Джени е биал подтикната от необходимостта. На нея са й хрумнали тези гащи, когато я поканили да стане шаферка на сватбата на сестра си. Тя трябвало да облече копринена рокля, но главният проблем бил в това, че каквото и бельо да oблече се е виждало. В края на крайщата тя отрязала страничните ленти и прикрепила гащите с помощта на двустранно самозалепващи се ленти.

подробно...


Горещи предложения за студения сезон


Горещи предложения за студения сезонМодерна, секси и неустоима, новата колекция на Miss Triumph предлага горещи модели за есенно-зимния сезон. Стилна визия, оригинални форми, иновативни цветови вариации и изтънчен дизайн – това са характеристиките на моделите от колекция есен-зима 2009/2010 на Miss Triumph. Тe предлагат на всяка фешън-почитателка предизвикателно пътешествие в необятния свят на модата, тенденциите и индивидуалността. Стартът на сезона е белязан от новите цветови попълнения на популярната серия Miss Sexy & Crazy и от сериите Miss Fame, Miss-Hippie-Girl, Miss Chill-Out и Miss Late Night. Младите модни почитателки могат да бъдат каквито си пожелаят – спортни и дръзки; романтични и чувствителни; или “просто” поразително сексапилни.

подробно...


Вселената на sloggi


Вселената на sloggiС оригинални кройки, висококачествени материи и хитови цветови вариации, моделите на sloggi за есенно-зимния сезон предлагат широко разнообразие от стилове и дизайни както за нежния, така и за силния пол.

В ярки цветове или по-дискретни тонове, с оригинално принтове или едноцветни, бляскави или по-семпли, моделите от дамската колекция са истинско предизвикателство за всяка почитателка на модата. Light, Style, Vogue, Easy, Sporty или Gala – това са различните измерения от дамската вселена на sloggi.

подробно...


Бельо с iPhone като пътеводител


Бельо с iPhone като пътеводителФеновете на iPhone-а с нетърпение чакат всеки нов аксесоар за този уред. Този път в компанията на Apple решиха да се заемат с мода, но и със сексуалност.
iPhone Panties или iPanties е дамското бельо предназначено за влюбените в iPhone-а. Дизайнът е на принципа на "slide to unlock" (отключи), който се намира на всеки iPhone. Създателите на това бельо са визирали моменти които са под въпрос в интимните отношения. Затова и създадоха дамските бикини с пътеводител. Те се продават онлайн на цена 12 долара. Има ги в черен и бял цвят, както и самите iPhone- и.

подробно...


Навършват се 63 години от създаването на бикините


 Навършват се 63 години от създаването на бикинитеПреди 63 години на 5 юли 1946 г. дизайнерът Луи Реар произвежда първия чифт бикини – в бански костюм от две части, разкриващ гърдите на жените за радост на мъжете.

Въпреки огромния скандал, предизвикан в момента на появяването им, това не е първият път, когато жена се появява толкова "разголена" в публичното пространство.

Във втори век след новата ера жените, населяващи днешна Румъния, са носили примитивна форма на сутиен и кюлоти тип бикини, които не може да бъдат видени на нито един плаж в наши дни.

подробно...


Във Великобритания пуснаха революционен бански


 Във Великобритания пуснаха революционен банскиРеволюционен нов бански беше пуснат в продажба във Великобритания в очакване на тропическо лято, той е прозрачен само за слънчева светлина.

Хиляди микроскопични дупчици в тъканта на банския, създаден от марката Кинаки, позволяват на 80% от слънчевата светлина да достигне до кожата под него. Човешкото око обаче не може да види тялото под банския костюм.

подробно...


Разкрепостена мода от Албания


 Разкрепостена мода от АлбанияМода в Албания - за повечето хора това сигурно звучи екзотично.

Младата дизайнерка Мерита Точила доказва с разкрепостените си ефирни и мрежести модели, че това е постижимо даже в тази малка балканска страна, която само до преди две десетилетия беше най-изолираната в Европа, а до ден днешен се смята за неприлично показването на прекалено разголена плът.
Този стереотип се опровергава от младия творец.

подробно...


Дизайнери създадоха сутиен, увеличаващ бюста


Дизайнери създадоха сутиен, увеличаващ бюстаДизайнери извършват тестове върху чудодеен умен сутиен, който увеличава женския бюст, когато жената се чувства секси, съобщава британският таблоид "Сън".

Mагическият сутиен установява промените в телесната температура, предизвикани от сексуалната възбуда и притиска бюста, в резултат на което го уголемява. Когато възбудата премине, вградената памет на сутиена отпуска материята, от която е изработен сутиенът, и бюстът на дамата, която го носи, отново се връща към нормалното, съобщиха словенските дизайнери, които са го изобретили.

подробно...


Сестрите Круз пердлагат секси кимоно


Сестрите Круз пердлагат секси кимоноСветовно известната испанска актриса Пенелопе и сестра й Моника Круз, които работят за известната модна марка Mango (MNG) предлагат за сезон пролет/лято 2009 г. рокли вдъхновени от Япония.

На модното ревю в Баня Лука бяха показани рокли, които приличат на кимоно, японският акцент доминира и в останалите аксесоари. "Сестрите създадоха определена бройка, в която има и класически тоалети за жената, но и провокиращи мини рокли в духа на 70-те години на миналия век", каза мениджърът на марката Mango в Баня Лука Весна Милич. Освен сестрите Круз за колекция Mango създадоха тоалети Сандрина Фасоли и Адам Лип.

подробно...


Джесика Тейлър рекламно лице на линията за бельо на Tesco


Джесика Тейлър рекламно лице на линията за бельо на TescoПевицата Джесика Тейлър стана рекламно лице на новата линия за бельо на марката Tesco.

28-годишната изпълнителка ще бъде лице на линията Diamond Boutique, която ще бъде представена официално днес. Линията е дело на Мишел Моун, създател на марката за бельо Ultimo. Тя е определяна от Tesco като "една от първите линии за бельо в стил висша мода, която може да се закупи от близкия супермаркет". Моун сподели, че не е правен никакъв компромис със стила и качеството на материята.

подробно...



Изберете страница:  «2 3 4 5 6 7 8 9 10 »




  • Личности
  • Модели

designer

Велизар Соколов – Заки


Певец и продуцент
и още...
Абонамент

Абонирай се за новото в сайта

абонирай се   отпиши се

За сайта ¦ Реклама ¦ Добави сайт ¦ Условия за ползване ¦ Партньори ¦ За контакти
Нарисувай си рокля











виж повече

Нарисувай си рокля











виж повече