Fashion.bg » Новини » Интимна мода

Интимна мода


Изберете страница:  «2 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Свежо, спортно, секси ... Sloggi


Свежо, спортно, секси ... SloggiЗнаете ли, че най-продаваната в Европа марка слипове, в началото на своето съществуване (точно преди 30 години), е била предназначена само за жени? Седем години по-късно се появяват и мъжките серии, които за изключително кратко време превземат пазара и отстояват тези позиции до днес. Новата колекция на марката, произвеждана от концерна Триумф, предлага изкушения и за двата пола.

Мъжката колекция Пролет-Лято 2009 предлага на своите почитатели всичко, за което са мечтали. Тя включва иновативни предложения за свежа визия без издайнически петна под мишниците.

подробно...


Бельо за шампиони


Бельо за шампиониЛюбомир Георгиев, главен дизайнер на Джеронимо и Лора Любенова изненадаха своите почитатели и тези на футболния отбор ЦСКА с най-новите си модели. И този път българският производител успя да преодолее скептицизма на българина и разтърси публиката с изящно мъжко бельо, облечено върху мъже. Отборът на ЦСКА с най-голямо удоволствие прие мъжките боксери и стилни слипове и смело се снима за календар за 2009 г.– само по Geronimo! Смелото решение на ръководството на ПФК „ЦСКА” и на футболистите да участват в такъв вид проект (да се снимат по бельо за календар), е не само похвално, но и съдържа голяма доза риск.

подробно...


Виктория Бекъм се съблече за Армани


Виктория Бекъм се съблече за Армани
Виктория Бекъм се съблече за Армани, след като съпругът й Дейвид Бекъм позира по слип за рекламната кампания на дизайнера и предизвика истерия в Ню Йорк.

Госпожа Бекъм ще представя колекция пролет-лято 2009 на линията бельо Емпорио Армани. За участието си в кампанията тя ще получи 12 милиона лири за три години.

подробно...


Желание за триумф


Желание за триумфКамера осветление Триумф! През новия сезон женствеността, съблазняването и комфорта са под светлината на прожекторите. Дамите вече нямат нужда от вълшебна пръчица, за да сбъднат мечтите си, защото “Триумф” изпълнява желания. Със своята есенно-зимна колекция световният лидер предлага неограничен избор на тенденции, стилове, цветове и форми. Секси и романтична, ефирна и естествена, изтънчена и чиста – всяка дама може да избере как би искала да изглежда, в зависимост от своето настроение. Защото почитателките на “Триумф” винаги получават това, което искат.

подробно...


Victoria`s Secret пусна сутиен за 5 млн. долара


Victoria`s Secret пусна сутиен за 5 млн. долараСветовноизвестната марка за бельо Victoria's Secret създаде сутиен, който е обсипан с точно 3575 черни диаманта, 117 еднокаратови кръгли диаманта и 34 рубина. За декоративни висулки са използвани два огромни черни диаманта, които дават името на интимното произведение на изкуството, по което има общо 1500 карата. Дизайнът му е на бижутера Martin Katz.

Новият луксозен сутиен, който носи името "Black Diamond Fantasy Miracle Bra" беше представен пред публика от модела Адриана Лима. Цената на това бижу е 5 млн. долара.

подробно...


Триумф за момичетата, които искат да се забавляват!


Триумф за момичетата, които искат да се забавляват!

“Триумф” въвежда нови модни правила за градските момичета. През сезона пролет-лято 2008 приоритет при избора на бельо са хитовите тенденции, качеството и … личните предпочитания. Принцеса, Лолита или завладяващо момиче – всяка млада дама може да избере своето модно превъплъщение с линията “Miss Triumph” на световния концерн.

подробно...


Триумф показва най-доброто от себе си


Триумф показва най-доброто от себе сиОт януари 2008 световният гигант “Триумф“ представя своя нов корпоративен дизайн навсякъде по света. Новото лого олицетворява глобалното единство в утвърждаването на марката “Триумф“, както и процесите на подмладяване и модернизация във фирмата.

Новото лого има по-модерно и по-женствено въздействие, като се доближава повече до първоначалното значение на думата "Триумф". Червеният цвят - символ на съблазън и чувственост, продължава да бъде основен компонент на корпоративния дизайн. Коронката - символ на обаяние и вдъхновение - остава като важна съставна част от новото лого, но тя е видимо уголемена и всъщност е заключителен елемент от надписа.

подробно...


През зимата “Триумф” залага на ретро визията


През зимата “Триумф” залага на ретро визиятаСпециално за младите дами са предложенията на линията “Мiss Triumph”. Моделите са разнобразни като стил и дизайнерски решения –дръзко-предизвикателни от “Miss Wild Cat&Friends”, романтичния – “Miss Rosie&Friends” и ретро-носталгичния – “Miss Lilly&Friends”. Хитовите цветове за тази зима са светло-розово, тъмно бордо и черно. Десените са уникални и настина забавни - изпъстрени с точки или принтове на животински шарки (“Miss Wild Cat”). Контрастни дантелени или блестящи ширити и нежни флорални бродерии допълват младежкото очрование. Кройките са съобразени с особеностите на младежката фигура – повечето горни части са с подплатени чашки или с Push-up ефект.

подробно...


Как да изберете бельо за булчинската рокля?


Как да изберете бельо за булчинската рокля?
Дантелено, красиво и женствено, то е една от най-вълнуващите покупки за големия ден. Добре подбрано, може да оформи фигурата ви, да повдигне бюста и да подчертае линията на роклята. Изборът му трябва да се остави за момента, в който вече сте поръчали сватбения тоалет. Има сутиени и бюстиета, подходящи за всички видове рокли – от такива с гол гръб до модели със силно изрязани деколтета.

Но, какво точно да купите за вашата рокля?!

подробно...


Честваме 100 годишнината на сутиена


Честваме 100 годишнината на сутиенаСпоменавайки думата сутиен, мисълта ни обикновено провокира редица и различни асоциации. Кой би могъл да забрави творението на Жан-Пол Готие (Jean Paul Gautier) за грандиозното турне на Мадона “Blonde Ambition Tour”?.... този бележит за модата момент, когато сутиенът се превърна от една от най-провокативните части на дамското бельо в дреха. Без съмнение сме изминали доста дълъг път от отхвърляне ограниченията на корсетите, но според последните изследвания британските жени... или по-скоро техните мъже, все още не са ориентирани достатъчно добре относно сутиените. Резултатите от изследването показват, че почти половината от британците не знаят какъв номер сутиен носят техните жени.

подробно...



Изберете страница:  «2 3 4 5 6 7 8 9 10 »




  • Акценти
  • Мода
  • Колекции
  • Личности
  • Модели

designer

Азис


Поп-фолк певец
и още...
Абонамент

Абонирай се за новото в сайта

абонирай се   отпиши се

За сайта ¦ Реклама ¦ Добави сайт ¦ Условия за ползване ¦ Партньори ¦ За контакти

виж повече

виж повече