Fashion.bg » Новини » Аромати
Аромати
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Нов аромат от Marc Jacobs
Този месец направи дебют новият аромат на Marc Jacobs - 'Marc Jacobs Honey', създаден от парфюмериста Annie Buzantian.
Всяка парфюмна линия на дизайнера успешно съчетава уникална външност на бутилките (за пример може би веднага ви изниква в съзнанието Daisy и Lola) със закачливи леки аромати, които подхождат за всяка ситуация.
Новото лице на аромата "Dior Homme" е актьорът Робърт Патинсън
От Dior отново залагат на актьор за лице на мъжкия си парфюм "Dior Homme". След Джъд Лоу, който беше лице на аромата в няколко рекламни кампании през 2010 г., сега от Dior са се спрели на звездата от "Здрач" Робърт Патинсън.
"Модна къща Dior е щастлива да съобщи, че актьорът Робърт Патинсън ще бъде новото лице на аромата "Dior Homme". Той доказа обхвата на своя актьорски талант...
2 732 паунда за флакон от новия колекционерски аромат на Chanel
Chanel, които през 50-те години на ХХ век получиха огромен тласък за своя Chanel No5 след думите на Мерилин Монро "Какво нося в леглото? Chanel No5, разбира се!", и през годините успяват да задържат популярността и реномето на своите аромати, сега пускат на пазара колекционерска серия. Цената на флаконче от изисканото ухание "Grand Extrait" е 2 732.24 £ и е най-скъпият до сега парфюм, предлаган от световната марка.
Създадоха парфюм, който ухае на книга
Дизайнерът Карл Лагерфелд, издателят Герхард Щайдл, парфюмеристът Геза Шоен и списание "Wallpaper" създадоха един от най-оригиналните парфюми този сезон. "Paper Passion" е унисекс аромат, който мирише на книга и е пакетиран между текстове на Гюнтер Грас.
Името на парфюма е измислено от Лагерфелд. Той дал и идеята за опаковката на продукта - затварянето на аромата в истинска книга, чиито първи страници съдържат текстове на носителя на Нобелова награда за литература Гюнтер Грас, на самия Лагерфелд и на Тони Чамбърс, главен редактор на сп. "Wallpaper".
Парфюмът на Риана чупи рекорди във Великобритания
Поп звездата Риана вече е истинска бизнес дама. След огромния успех на многобройните й хитове певицата е на път да завладее и парфюмерийната индустрия.
След като първият й аромат постигна сравнително добър успех на пазара, вторият парфюм "Rebelle" в момента чупи рекорди по продажби във Великобритания. Ароматът беше представен през февруари и вече е продаден в над два милиона екземпляра.
Нов аромат ще помага за свалянето на килограми
От модни диети до причудливи устройства, стотици са продуктите, за които се твърди, че помагат за отслабване.
Последната реклама на продукт за отслабване идва във формата на флакон на парфюм. "Prends–moi" е първият в света аромат за отслабване, създаден от френската парфюмерийна къща Роберте.
Нов аромат Beloved от Amouage
Няма нищо по-прекрасно на този свят от това да се чувствате желан и обичан. Едва ли има по-вълшебно усещане. По тази причина парфюмерийната компания Amouage създаде нов аромат Beloved – сладък и съблазнителен, вдъхновен от романтиката и любовта.
"Beloved е дълбоко личен аромат, изпълнен с вътрешни преживявания, извикващи спомени и даряващи радост", заяви творческият директор на Amouage Кристофър Чонг.
Брад Пит стана рекламно лице на дамски парфюм
Секс символът Брад Пит е новото рекламно лице на сензационния дамски парфюм "Chanel № 5", съобщи БГНЕС.
48-годишният актьор е дал съгласието си, с което влиза в историята като първото мъжко рекламно лице в историята на аромата.
Пенелопе Крус отново лице на Lancome
Испанската актриса Пенелопе Крус беше избрана за трети път за лице на луксозната френска марка Lancome.
Актрисата застаната зад камерата в новата рекламна кампания на френската парфюмерийна марка. Звездата позира за класическия аромат "Tresor". Фотосесията откроява топлия поглед на Пенелопе. Очите на звездата са силно подчертани в контраст с бледо розовите устни.
Дженсън Бътън стана рекламно лице на Hugo Boss
Пилотът от Формула 1 Дженсън Бътън стана новото рекламно лице на парфюмите "Hugo Boss".
Световният шампион продължава традицията на известни марки - спортни икони да стават лица на мъжките козметични линии. Този път " Hugo Boss" избра не футболист или тенисист, а пилот от Формула едно. Този избор учуди някои, но Бътън показа, че умее да позира със същата ловкост, с която върти волана. Звездата на пистата ще рекламира мъжкият аромат "BOSS BOTTLED.SPORT.", който ще излезе на пазара през пролетта.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »