Fashion.bg » Новини » Аксесоари
Аксесоари
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Дженифър Лоурънс без грим в най-новата си кампания за Dior
Както знаете, актрисата Дженифър Лоурънс е рекламно лице на модна къща Dior. Звездата от "Игри на глада", успешно рекламира чантите на френската марка вече няколко сезона.
Ели Голдинг с колекция обувки за Deichmann
Британската певица и текстописец Ели Голдинг е един от най-успешните соло изпълнители в света. Съвсем наскоро тя щурмува класациите с приноса си към саундтрака на блокбъстъра „50 нюанса сиво“. Със своята „Star“ колекция в сътрудничество с най-големия търговец на обувки на дребно в Европа DEICHMANN тя ще разчупи и света на обувките от 15 март 2017 г.
Отключи потенциала си с Reebok Crossfit nano 7 през 2017
Reebok представи тренировъчната обувка CrossFit Nano 7. Марката утвърждава статуса си на един от водещите брандове за производство на обувки сред CrossFit общността. Reebok продължава да развива гамата Nano, подобрявайки силуета и предоставяйки тренировъчна обувка без компромис, което я прави подходяща за всеки атлет.
Певицата Селин Дион пуска линия аксесоари
За себе си тя казва, че е „жена, която обича модата“. За колекцията тя ще работи с Bugatti. „Тяхната страст към модата е както при мене“, изкоментира Дион.
Създавай модата с Espoka
Espoka е лондонска марка обувки, създадена през далечната 2002 година, която си постави цел да предостави на всяка уважаваща себе си дама изискани артикули (обувки и чанти), с които да внесе доза елегантност и очарование дори в най-семплата си ежедневна визия. И колкото и гръмко да звучи – Espoka го постига лека-полека с помощта на очарователните си клиенти, които знаят, че стилът и модата са дълбоко свързани помежду си.
Кендрик Ламар с нова колаборация с Reebok
Рапърът Кендрик Ламар ще използва партньорството си с марката за спортни стоки „Reebok“, за да създаде нов модел маратонки, който да носи послание за единство и равенство.
Хиляди деца се включиха в кампанията на Kwiat за профилактика на детското зрение
Хиляди деца в цялата страна преминаха безплатен скрининг на очите в рамките на Националната кампания за профилактика на детското зрение. Кампанията по инициатива на българската марка очила KWIAT се провежда за четвърта поредна година и през 2016-та се реализира с подкрепата на Министерство на образованието и науката, Министерство на младежта и спорта, Български съюз на оптометристите и в партньорство с над 150 оптики и здравни центрове в България. Кампанията имаше за цел да популяризира необходимостта от редовна профилактика на детското зрение и да даде възможност в рамките на два месеца (септември и октомври 2016 г.) на деца и младежи на възраст от 6 до 18 г. да преминат безплатен скрининг на очите в оптики и здравни центрове в цялата страна.
adidas Originals представя камуфлажни обувки вдъхновени от ретро бегачите
adidas Originals представя първите модели на култовите обувки NMD за сезон пролет/лято 2017 в България едновременно със световната им премиера.
adidas + KANYE WEST представят едновременно три модела от серията YEEZY BOOST
На 23 ноември за първи път, Kanye West и adidas Originals ще представят едновременно три цветови комбинации на култовите YEEZY BOOST. Най-вдъхновяващата и желана обувка дебютира в черно с три различни цветни акцента: YEEZY BOOST 350 V2 Copper (медно червено), YEEZY BOOST 350 V2 Green (зелено) и YEEZY BOOST 350 V2 Red (червено)
Нова причудлива модна тенденция: Да вградиш "свещеното си наследство" в бижу
Да вградиш „свещеното си наследство” в бижу явно е новата причудлива модна тенденция. Това доказват дизайнерите на бижута от компанията "Sacred Legacy Arts", които създават невероятно нежни, артистични, красиви, елегантни, висококачествени и запомнящи се творения. Произведения на ювелирството, които пазят спомена, така, както нито една друга скъпоценност не може. Защо ли? Защото във всяко едно от тях е вградена кърма или ДНК.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »