Fashion.bg » Новини » Здраве и красота
Здраве и красота
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
В подкрепа на раждаемостта
В много голяма част от случаите, въпреки изследванията, доказващи липсата на физиологични причини за стерилитет, не може да се стигне до бременност. В борбата с негативните демографски тенденции се включват методи като: създаване на благоприятна за отглеждането и възпитанието на децата среда, подобряване на репродуктивното здраве на населението и осъществяване на превенция срещу стерилитета. Все по-голяма става и подкрепата на частния бизнес в подпомагането на семействата с репродуктивни проблеми. В началото на месец юни Фондация „Ariston S” стартира проект ”Нашите деца”, благодарение на който безвъзмездно ще се финансират семейства с индикации за ин витро и отговарящи на критериите за кандидатстване.
Нашите деца
Проектът „Нашите деца” беше поводът за организиране на пресконференция в столичния хотел „Родина”, навръх 1 юни - Международния ден на детето. Фондация „Ariston S” с подкрепата на фондация „Искам бебе” даде старт на мащабна дарителска кампания имаща за цел да помага на семейства да имат дете чрез метода ин витро.
Ariston S” ще заделя процент от приходите от търговските си марки Ariston S и a's за стимулиране на раждаемостта сред двойките с репродуктивни проблеми, съобщиха на пресконференцията от фондацията.
Първото здравно ток шоу в България тръгва по Нова телевизия
В ефира на Нова телевизия стартира първото здравно ток шоу в България – „Време за здраве”. Предаването е на продуцентската къща „СИА ЕАД” и ще се излъчва всяка събота от 11.00 до 11.30 часа. Пилотният брой на шоуто беше пуснат на 25 март.
Предаването е единствено по рода си в българския ефир. То е направено по модела на най-гледаните здравни ток-шоута по света като „Turn your body clock” (“Свери биологичния си часовник”) на английската телевизия Channel 4 и италианското ток-шоу „Елексир” по телевизия Рай 3.
Годишни награди за фризьорство Coiffure Beauty
Списание Coiffure Beauty със съдействието на салон Магама и салони Арлет организират – Годишни награди за фризьорство „Coiffure Beauty”.
ДЕБОРА очарова България
Българските ценители на качествената козметика имат нов съюзник. В луксозните магазини вече могат да се открият най-новите революционни продукти на италианската марка “Дебора”. Тя е известна още и като козметиката на “Мис Италия”, тъй като победителките в престижния конкурс имат привилегията да представят продуктите на прочутия бранд.
Един ден не е достатъчен…
Не се ли чувствате в един затворен кръг от грижи, които полагате, за да имате желания обем на косата? Миене и сушене всеки ден, за да постигнете обем, който отдавна сте загубили, когато се събудите на следващата сутрин. Не ви ли се иска да можете някак си да запазите постигнатия със старателни усилия обем в същото състояние в два поредни дни? Сега мечтата ви да запазите желания обем и на следващия ден може да се превърне в реалност благодарение на новата колекцията Wellaflex 2nd Day Volume – първата колекция стилизиращи продукти, които запазват обема на косата до следващия ден.
Essential
Essential е известна италианска марка за семпъл, но елегантен професионален грим. За популяризиране на подуктите компанията се е доверила на добре познатия гримьор Робин (Roberto Ciasca), който познава продуктите в детайли и ги презентира върху лицата на най-известните артисти от шоубизнеса.
В момента той работи в екипа за грим на конкурса Miss Italia и за видеопродукциите на известни музиканти.
Дебора оцветява живота
Козметичната марка “Дебора” направи своя дебют в България. Фирма “Еверет София”, която е представител на италианския лидер у нас избра благотворителната премиера на “Алманах на българската мода 2007”, за да демонстрира актуалните тенденции при грима. Това е своеобразно продължение на традицията на “Дебора”, която от 70-те години на двадесети век започва да играе важна роля в света на модата в Италия и разработва новите си колекции гримове спрямо актуалните цветове и дизайни.
По време на събитието, което се състоя в резиденция
“Бояна”, гримьорите преобразиха топмоделите с младежкия
дух, вибриращите нюанси и стил, характени за “Дебора”.
Списание "По-здрави" навърши 5 години
Единственото списание за здравословен начин на живот у нас, списание "По-здрави", навърши 5 години.
За този период списанието е осигурило прегледи на около 1000 свои читатели в едни от най-реномираните болници в страната, публикувало е тайните за красота на над 50 родни и чужди звезди като Лили Иванова, Маргарита Хранова, Анджелина Джоли и др.
NIVEA LIP CARE – Lip Effect Q10 plus
На пазара вече може да се намери перфектният продукт за всеки, който иска да запази естествената красота на своите устни - иновативната формула на балсамът за устни Lip Effect Q10 plus на NIVEA, първият високоефективен балсам за устни за масова употреба с ефект против стареенето на кожата.
Неговата специална формула намалява фините бръчки и първите признаци на стареене на кожата, като едновременно с това увеличава естествения обем на устните.
Специалната му консистенция служи като идеална основа за червило, съхранявайки цвета му за по-дълго време.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »