Дебора оцветява живота
* Козметичната марка на “Мис Италия” е вече у нас

Галина Кондова

Козметичната марка “Дебора” направи своя дебют в България. Фирма “Еверет София”, която е представител на италианския лидер у нас избра благотворителната премиера на “Алманах на българската мода 2007”, за да демонстрира актуалните тенденции при грима. Това е своеобразно продължение на традицията на “Дебора”, която от 70-те години на двадесети век започва да играе важна роля в света на модата в Италия и разработва новите си колекции гримове спрямо актуалните цветове и дизайни.

По време на събитието, което се състоя в резиденция “Бояна”, гримьорите преобразиха топмоделите с младежкия дух, вибриращите нюанси и стил, характени за “Дебора”. Отново беше спазена основната философия на марката, превърнала се в нейно мото: “Дебора оцветява живота”. Професионалистите бяха акцентирали върху опушения грим на очите, а цветовете при червилата и гланцовете за устни варираха от бледорозово до наситено червено.

Историята на “Дебора” започва през 60-те години на двадесети век, когато тя започва да играе важна рола на модния и обществения подиум в Италия. Марката въвежда революционна спирала с четка, след нея се появяват смели технологии и при червилата, лаковете, моливите, ружовете.

В периода 1970-1980 година започва силното развитие на модата в Италия. След Париж, Милано също се превръща в притегателен център за модата и най-известните световни дизайнери и модели. Този факт дава нов тласък в развитието на марката. Продуктите на “Дебора” стават предпочитани от дизайнери като Версаче, Крициа и Фиоручи за техните каталози.

От 1990 година “Дебора” започва проницателно да наблюдава и разработва новите си колекции гримове спрямо актуалните цветове и дизайни в модата. Така тя се превръща в истински професионален експерт в грима. През 1996 г. марката става официален спонсор на престижния конкурс за красота “Мис Италия”. Победителките получават не само короната на най-красива неомъжена дама в Италия, а също и привилегията да представят продуктите на “Дебора” по целия свят като лица на марката.

Днес в луксозните български магазини за козметика могат да се открият последните хитови продукти на “Дебора”.

Революционната спирала NOWEIGHT MASCARA съчетава главозамайващ дизийн на опаковката с уникална формула от съставки. Коктейл от еластични полимери изгражда специфичен лифтинг комплекс, който придава невероятен обем и дължина на миглите, без да ги отежнява.

Червилото MIRROR GLOW с огледален блясък е истинска феерия от светлоотразяващи микроогледала за вибриращ цвят на устните. Благодарение на изключителния Capture light complex, който се съдържа във формулата, устните са сияещи и наситени с блясък.

Снимки:
1. - 2. Модели, гримирани с козметиката на “Дебора”.
Фото: © Божидар Марков.
3. Кристина Киабото - “Мис Италия 2004” - като лице на “Дебора”.
4.Спиралата Noweight mascara.
5. Червилото с огледален блясък Mirror glow.
Фото: © Архив Deborah/ “Еверет”.

© Любомир Стойков
Всички права запазени!