ДЕБОРА очарова България
* Четири носителки на титлата “Мис България” се превъплътиха в дами на козметичния лидер

Галина Кондова

Българските ценители на качествената козметика имат нов съюзник. В луксозните магазини вече могат да се открият най-новите революционни продукти на италианската марка “Дебора”. Тя е известна още и като козметиката на “Мис Италия”, тъй като победителките в престижния конкурс имат привилегията да представят продуктите на прочутия бранд.

Фирма “Еверет София” - официален дистрибутор на “Дебора” в България избра нетрадиционен начин, за да представи актуалните тенденции в грима според италианските специалисти.

Чрез цветен шоу-спектакъл “Дебора” демонстрира четирите основни теми.

DEBORAH HI-TECH: Линията предлага висококачествени продукти, олицетворение на съвременните технологии и революционни формули. Жената Hi-Tech на “Дебора” е модерна, свободна, обляна в блясък. Гримът е ефирен, той нежно обгръща лицето и го кара да вибрира с нова интонация, прелест, естетика, разкош.

DEBORAH Russian Glam: Основен акцент са свежите цветови нюанси и ексклузивните декорации. Целта е да се представи елегантния разкош на царска Русия, който обгръща притежателките на козметика от тази линия. При грима, акцента пада върху силно подчертаните очи, контрастиращи със светлата кожа. Червилото е в характерните за сезона матови и естествени нюанси, а скулите са загадъчно подчертани.

Milano Tokyo: В съответствие с модните тенденции в колекциите на Гучи и Кавали, където присъства японската стилистика, “Дебора” създава изтънчена линия със свежи и блестящи цветове. Очите са основен акцент, а ружът върху скулите е задължителен! Детайли, заимствани от древните японски кимона, молив за очи, който може да бъде използван като аксесоар за коса, това е само малка част от вселената на “Дебора Милано Токио”.

DEBORAH Ti colora la Vita (дебора оцветява живота): “Дебора” обожава цветовете, в многообразието от продукти, всяка една дама, дори и най-капризната ще успее да открие любимите си цветове. Цветовете са в крак с модните тенденции, за да бъдете винаги актуални и в крак с модата.

Всяка тема беше интерпретирана чрез магията на музиката и танца. Балет “New eX” с хореограф Десислава Вълкова изпълни оригинални етюди, които “рисуваха” цветни картини и “разказваха” посланието на италианската козметична марка. Четири носителки на титлата “Мис България” се превъплътиха в дамите на “Дебора” и визуализираха акцентите при грима. За засилване на внушението допринесоха и тоалетите на Виргиния Здравкова, която е двукратната носителка на наградата “Златна игла” на Академията за мода.

Действието се разви в четири стаи, декорирани в стила на съответната линия. Акцент при представянето на “Deborah Hi-tech” беше футуристичната визия - сребристите костюми на изпълнителите бяха олицетворение на високите технологии при изработването на продуктите. Гергана Гунчева - “Мис България 2004” представи тенденциите при грима от тази линия.

Елена Ангелова - “Мис България 1999” се превъплъти в ролята на руска аристократка и визуализира концепцията на “Deborah Russian Glam”. Танцът на фона на безсмъртния романс “Очи чьорние” повиши настроението на присъстващите.

Японска гейша показа чрез изкуството на танца изключителното въздействие на грима, решен чрез формулата “Milano Tokyo”. Визията на екзотичната Таня Карабелова - “Мис България 2001” беше допълнена от моливи за очи, използвани като декорация за коса.

Експлозия от ритъм и цветове предизвика музикалния “сблъсък” между двама от най-актуалните италиански попизпълнители. На фона на хитовете на Ерос Рамацоти и Тициано Феро, танцьорите пресъздадоха концепцията на линията, чието име съвпада с мотото на марката - “Дебора оцветява живота”. Росица Иванова, носителка на титлата “Мис България 2005”, пресъздаде колоритното излъчване на линията.

На цветната феерия се насладиха Зохара Кампаньола - съпруга на италианския посланик в България Джан Батиста Кампаньола, Джовани Саки - директор на Италианския институт за външна търговия, Весела Драганова - председател на Партията на българските жени, Ирина Флорин, Радост Драганова, Деси Банова, сценаристката на предаването “Елит” Нина Николова заедно с Митьо Крика, Ева и Боян от “Биг Брадър 3”.

Снимки:
1.Танцов етюд, представящ линията “Deborah Hi tech”.
2.Гергана Гунчева представя “Deborah Hi tech”.
3.Танцов етюд, представящ линията “Deborah Russian Glam”.
4.Елена Ангелова представя “Deborah Russian Glam”.
5.Танцов етюд, представящ линията “Deborah Milano Tokyo”.
6.Таня Карабелова представя “Deborah Milano Tokyo”.
7.Танцов етюд, представящ линията “Deborah Ti Colora La Vita”.
8.Росица Иванова представя “Deborah Ti Colora La Vita”.
9.Ирен Онтева и Любомир Стойков.
10.Петя Стефанова - изпълнителен директор на фирма “Еверет София”, официален представител на козметичната марка“Дебора” за България.
11.Зохара Кампаньола - съпруга на италианския посланик Джан Батиста Кампаньола, Джовани Саки - директор на Италианския институт за външна търговия и Весела Драганова.
12.Деси Банова.

Фото: © Архив “Еверет София”.

 

© Любомир Стойков
Всички права запазени!