Fashion.bg » Новини » Аксесоари
Аксесоари
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Най-скъпите чорапи в света струват 500 долара
След като луксозната марка за бельо La Perla представи по-рано този месец кашмирен чорапогащник за 120 паунда, американската модна марка Rodarte създаде най-скъпите чорапи в света, които ще се продават за 500 долара.
Многоцветните чорапи, които не са особено красиви на външен вид, дори не могат да стоплят краката ви през зимата, тъй като са целите в дупки.
Стилна алигаторска чанта от Burberry
Големите чанти винаги са били и ще бъдат на мода – те побират много и са удобни както за работа, така и за свободното време.
Но и малките чанти са много актуални. Те крият особено очарование, още повече ако са аксесоари от голяма модна къща. Малка чантичка на голяма цена – такива са съвременните реалности на модата.
Бамбуков часовник Bamboo Watch
Изработените от натурален бамбук часовници Bamboo Watch на компанията Reveal са не само пример за оригинален моден дизайн, но и помагат да се защити околната среда.
Естественият, елегантен дизайн на часовника се подчертава от специално ръчно изработената за него кутийка.
Екологични бижута от Donna Distefano
Бижутата на Donna Distefano се отличават от всички останали с това, че при изработването им се използват само скъпоценни камъни, обработени без да се нанасят щети на околната среда или да се нарушават човешките права.
Сертификатът Fair Trade, с който е удостоена марката, потвърждава, че те са били изработени ръчно в нюйоркското студио на компанията с използването на екологично чисти технологии за почистване, обработване и повторно използване на металите.
Модна къща J Crew пусна "окосмен" чорапогащник
Снимка на манекенка, която рекламира модната линия през следващия сезон показва, че момичето скоро не е ходило на козметик, като се имат предвид окосмените й крака.
След като снимката мълниеносно стана предмет на подигравки в интернет, креативният екип на "J Crew" веднага защити снимката и обясни, че става въпрос за нов вид чорапогащник. Тънки като паяжина, с дантелена структура, този чорапогащник от далече изглежда все едно, че момичето не е билo редовен клиент в козметичните салони.
Перли от Френската Ривиера
Намиращата се в сърцето на френската ривиера, Монте-Карло, компания MISAKI откри своя първи монобранд бутик в България в GRAND Mall VARNA. Съвременният и уникален интериор дело на австрийско архитектурно студио допълва изцяло изяществото на представените модели бижута.
MISAKI се фокусира върху творческия и новаторски модерен дизайн на перлените украшения. Комбинирайки изяществото на японската перла с европейски дизайн, MISAKI подчертава идентичността на жената на 21-ви век – независима, успешна, стилна и секси, предлагайки и подходящото бижу, съответстващо на нейните чувства и настроения.
Големите форми на слънчевите очила се пренасят при диоптричните в новата колекция на KWIAT
Новият моден сезон вече е в разгара си. Дори хладното есенно време не можа да помрачи радостта на фешън маниаците от последните дизайнерските колекции, които вече са в бутиците.
За всички истински фенове на модата, които искат да са в крак с последните тенденции, популярната марка KWIAT е подготвила уникална нова колеклция рамки за диоптрични очила. И ако до скоро носенето на такива очила беше по-скоро неприятно задължение, то с моделите от новата линия това е истинска модна привилегия. 2011 година ще бъде годината на разнообразието на цветове и форми.
Ярка чанта от крокодилска кожа от Nancy Gonzalez
Разкошната чанта Woven Crocodile Shoulder Bag още веднъж потвърди, че дизайнерът Nancy Gonzalez създава невероятно прекрасни и незабравими модели.
Този модел е изработен от ярко оранжева крокодилска кожа. Удобният размер позволява в чантата да бъдат поставени всички необходими за една дама неща, без да загуби формата си.
Есенна колекция от Фаберже
Есента вече започна и това означава, че е настъпило време да се намери идеалното бижу, което отговаря на вашите есенни дрехи.
Бижутерът, Карл Фаберже, заедно със своят асистент е направил общо 68 бижутерийни изделия с формата на яйце в периода 1885 - 1917 г., предназначени за руските царе и частни колекционери.
Кензо създаде луксозна линия калъфи за телефони
Японската модна марка Кензо ще създаде линия стилни аксесоари за мобилни телефони, присъединявайки се към Louis Vuitton, Burberry, Gucci and Hermès.
В сътрудничество с френската компания ModeLabs Кензо създаде линия шикозни калъфи за телефони, която ще представи през декември. Кожените калъфи са произведени в Турция и от вътрешната им страна е изобразена емблемата на марката.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »