Fashion.bg » Новини » Аксесоари
Аксесоари
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Бум на високите токчета във Великобритания
Високите токчета станаха хит във Великобритания.
Британките все повече се опитват да копират Лейди Гага и Черил Коул. Това личи по продажбите на обувки с високи токчета във Великобритания, които скочиха четири пъти в сравнение с миналата година.
Височината на най-купуваните обувки също нараства. Скромните 5-сантиметрови токчета са на изчезване.
Интелигентни и луксозни часовници от Omega и Bottega Veneta
Компанията Omega представи прекрасния механичен дамски часовник Ladymatic, който се предлага в няколко варианта.
По традиция дамските часовници са с красива изработка, но с обикновени кварцови механизма. През последните години все повече жени започнаха да се интересуват от механични модели. Часовникът е с диаметър 34 мм. Той се предлага в три разновидности – от стомана, жълто или червено злато с гривна или каишка.
Cape Cod Tonneau - новият златен часовник от Hermès
Някои бижутерийни и часовникарски марки се стремят да покорят своя клиент с оригиналност, докато други продължават да залагат на класиката.
Сред последните са Cartier и модна къща Hermès. Часовникът Cape Cod Tonneau от Hermès ни връща към най-добрите класически образци от миналото. Този женски модел има корпус от 18-каратово злато и седефен циферблат.
Колан, инкрустиран с брилянти, от Akillis
Roland Iten създаде колан за 30 000 долара, докато този на Dunhil бе само за 10000 долара. Gucci надмина всички, пускайки уникален колан за невероятната цена от 159 995 паунда.
Сега френската модна марка Akillis представи своя версия на скъпия аксесоар.
Gucci създаде слънчеви 3D очила
Италианската модна марка Gucci създаде първите слънчеви, триизмерни очила, съобщи модният сайт FashionTime.
Пластмасовите очила "Gucci", които не изглеждат като еднократни 3D модели, вече са пуснати на пазара и могат да се закупят за 225 долара. Както вече предупредила експерти, 3D киното не е толкова безопасно за здравето.
Dior показа най-новата си тенденция "Lady Gray"
Най-новата кампания на престижната модна къща Christian Dior се нарича "Lady Gray". Облеклата и артикулите на световноизвестните дизайнери са рекламирани от френската актриса Марион Котияр, която вече засне фотосесия с новите сиви дамски чанти на марката.
Четвъртата и последна част от кампанията на Dior бе заснета от Мер Алас и Маркус Пиго в британската столица Лондон.
Ръчният часовник вече е отживелица
До скоро ръчният часовник се смяташе за основна необходимост, нещо, без което човек не може да излезе от дома си.
Днес обаче те все повече започват да се смятат за отживелица. Един на всеки седем души казва, че "няма никаква причина" да носи часовник, сочи британско проучване. Промяната се дължи на увеличаващия се брой на устройствата, от които можем да се информираме за часа, като мобилни телефони, iPod и лаптопи.
Най-скъпите обувки в света струват $38 000
Амедео Тестони пусна на пазара най-скъпите обувки в света, които вече се продават за 38 000 долара.
Елегантните, мъжки обувки на италианската модна къща са произведени от най-качествената крокодилска кожа и са изработени по специална норвежка техника, която ги прави по-издръжливи и водоустойчиви.
Premier Lady Chronograph от Harry Winston
Компанията Harry Winston произвежда скъпи модели женски часовници, щедро украсени с брилянти.
Но новият й модел се различава от останалите с това, че характерният за Harry Winston кварцов механизъм е заменен с механичен.
Дизайнът на Premier Lady Chronograph напомня по нещо на мъжкия модел Harry Winston Midnight Chrono Tourbillon.
Рекордна цена за пръстен на Bulgari
Уникален пръстен с два брилянта Bulgari Blue Diamond беше продаден на търг, организиран от "Кристис" в Ню Йорк, за над 15 милиона долара.
Пръстенът е украсен с безцветен брилянт с тегло 9,87 карата и син брилянт с тегло 10,95 карата. Предварителната оценка бе за 12 милиона долара, но пръстенът бе продаден за 15, 762 милиона долара. Така бе поставен рекорд за цена на един карат син брилянт – 1,4 милиона долара.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »