Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Австралийската модна индустрия се възражда след кризата
Австралийската модна индустрия набляга на блясъка за голямото си годишно шоу следващата седмица, като очаква по-добри финансови резултати поради края на финансовата криза и нарастващия глобален интерес към новата гвардия дизайнери от далечния континент.
Миналата година Седмицата на модата в Австралия беше с 15% по-малка от предишната година. Представени бяха само 41 марки, които показваха модели, подобни на тези в големите модни столици Ню Йорк, Лондон, Париж и Милано. Тази година има повече интерес, смята Даниел Хил, главен мениджър на организиращата събитието IMG Fashion Australia. Между 3 и 7 май са планирани над 60 ревюта, с над 165 регистрирани международни купувачи, включително Selfridges и Net-A-Porter от Великобритания, Fred Segal и Urban Outfitters от САЩ, нараснал е и интересът от Япония.
Готвят седмица на мъжката мода в Ню Йорк
Ню Йорк може да се сдобие със своя собствена седмица на мъжката мода, тъй като в момента Голямата ябълка посвещава само малка секция на мъжкото облекло по време на събитието.
Седмицата на модата в града, която се провежда два пъти годишно през февруари и септември, в момента разполага само с една секция, посветена на мъжкото облекло и се води кампания за разширяването й.
"Триумф" с нестандартна фотосесия в Лондон
"Триумф" избра нестандартен начин да стартира кампания и дискусия за възможностите за "моделиране" на женската фигура.
Журналистите бяха поканени на фотосесия на оживения лондонски площад Лестър (Leicester Square), където на 19-ти април 6 представителки на различни нации - Великобритания, Япония, Германия, Италия, Китай и Франция дефилираха по бельо.
"Унгаро" остава без моден дизайнер
Испанката Естрея Арч се отказа от позицията главен дизайнер на модна къща "Унгаро", защото не е постигнала очакваните успехи, пише БГНЕС като се позовава на испански медии.
Дизайнерката обяви, че напуска позицията поради "различия с творческа насока на марката". "Не се гордея с работата си в Унгаро, за това ще насоча усилията си към създаване на собствена марк", заявява тя.
Вивиън Там и HP представиха "дигитална дамска чанта"
HP и световно известният моден дизайнер Вивиън Там представиха дамска “дигитална клъч чанта”, съчетаващa високите технологии и последните модни тенденции.
Нетбукът HP Mini 210 Vivienne Tam Edition може лесно да се побере в дамска чанта – той е по-тънък от 3 см и теглото му започва от 1,22 кг.
HP Mini 210 Vivienne Tam Edition предлага 5,5 часа време за работа на батерия.
Втора пресконференция по повод престоящия Международен моден форум - Русе 2010
Втора пресконференция по повод престоящия
Международен моден форум – Русе 2010
22 – 24 април 2010, Русе/България
Събитието се осъществява под егидата на кмета на Община Русе – Божидар Йотов
С подкрепата на Областия управител на град Русе – Пламен Стоилов
На пресконференция в Пресклуб БТА организаторите съобщиха програмата на предстоящия Международен моден форум – Русе 2010.
Baneasa Developments изгражда три нови обекта за своите клиенти
Baneasa Developments, дружеството - собственик на една от най-големите търговски зони в Централна и Източна Европа, обяви разширяването на Baneasa Commercial Area, чрез започването и реализирането на инвестиционен план в три фази. Според този план ще започне изграждането на три нови обекта.
Новите разработки са специално проектирани да предлагат на клиентите по-добри услуги, забавление и почивка, което ще направи търговската зона на Baneasa в Букурещ, Румъния главна дестинация за пазаруване и отмора.
Hugo Boss преминаха през кризата
Hugo Boss анонсираха плановете си да отворят 50 нови магазина тази година – и прогнозират, че продажбите ще се стабилизират през третото тримесечие, докато луксозната индустрия продължава своето възстановяване от кризата.
Немският лейбъл, чиито творчески консултант е шотландският дизайнер Греъм Блек, каза, че очаква оборотът да нараства леко през тази година, но след това приходите ще се увеличат драстично благодарение на редица предприети мерки за намаляване на разходите.
Том Форд намери дизайнери за новата си линия женски дрехи
Дизайнерът Майкъл Люис ще участва в създаването на дебютната колекция женски дрехи на Том Форд, пише БГНЕС.
Люис е един от известните дизайнери на обувки, който редовно прави модели за колекциите на Louis Vuitton, Gucci, Burberry, Kurt Geiger.
Той ще влезе в ролята на консултант при създаването на новата колекция женски дрехи на Том Форд и ще предложи на дизайнера решения за обувките, които ще я придружават.
Fashion Stake разтърсва света на модата
Появата в Интернет на инициатива, наречена Fashion Stake в близките седмици цели да разтърси модната индустрия, по начина по който размяната на файлове peer-to-peer промени света на музиката.
Fashion Stake ще позволи на потребителите директно да финансират модни дизайнери чрез разглеждане на онлайн колекции и получавайки дялове в замяна на кредити за купуване на дрехи. Участниците в процеса могат също да обменят идеи с дизайнери и да гласуват за колекции. Моделът, вдъхновен от Интернет-базирани социални медийни мрежи като Twitter и Facebook навлиза в растящ бизнес модел, наречен "източник тълпата", при който предприемачите отиват директно при клиентите за съдържание, спонсориране и разпространение.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »