Австралийската модна индустрия се възражда след кризата

Австралийската модна индустрия се възражда след кризата Австралийската модна индустрия набляга на блясъка за голямото си годишно шоу следващата седмица, като очаква по-добри финансови резултати поради края на финансовата криза и нарастващия глобален интерес към новата гвардия дизайнери от далечния континент.

Миналата година Седмицата на модата в Австралия беше с 15% по-малка от предишната година. Представени бяха само 41 марки, които показваха модели, подобни на тези в големите модни столици Ню Йорк, Лондон, Париж и Милано. Тази година има повече интерес, смята Даниел Хил, главен мениджър на организиращата събитието IMG Fashion Australia. Между 3 и 7 май са планирани над 60 ревюта, с над 165 регистрирани международни купувачи, включително Selfridges и Net-A-Porter от Великобритания, Fred Segal и Urban Outfitters от САЩ, нараснал е и интересът от Япония. Седмицата на модата започна рано тази година, след като дизайнерът Карла Зампати показа новата си колекция пролет/лято 2010/2011 г, включваща гладки, лъскави костюми, накъдрени поли и вечерно облекло от тафта. Ройтерс

Снимка:
Австралийският модел Миранда Кер с модел за пролет-лято 2010 на Sass and Bide, 10 February 2010. Kerr. EPA/LEE BESFORD AUSTRALIA AND NEW ZEALAND OUT