Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Victoria's Secrets ще правят костюми за Хелуин
Американската марка за съблазнително и сексапилно бельо Victoria's Secrets, която до сега е създавала костюми на ангели, се зае да сътвори и такива за "злите сили".
Към есента брандът планира да пусне неголяма колекция за известния в Съединените щати празник Halloween. Подробности за колекцията все още не се разкриват, но като се има предвид досегашната работа на Victoria's Secrets, смело може да се каже, че костюмите ще са в ярки цветове, запомнящи се и разбира се много сексапилни.
Zoe Saldana е новото лице на марката Calvin Klein Underwear
Zoe Saldana е новото лице на марката Calvin Klein Underwear. 32-годишната актриса от нашумелия филм "Аватар", която неотдавна се сгоди за актьора Keith Britton, позира пред обектива на известния фотограф Майкъл Янсон в Ню Йорк, рекламирайки Calvin Klein Envy – новата линия бельо на бранда.
"Calvin Klein винаги е правила невероятни рекламни кампании. Много е вълнуващо да бъда свързвана с такава икона, с такава световно призната марка като Calvin Klein", заявава Zoe.
Три топ модела в едно за новата кампания на Louis Vuitton
Ветеранката във висшата мода Кристи Търлингтън, британският топ модел Карън Елсън и руската перла Наталия Водянова позират пред обектива на известния моден фотограф Стивън Мейсел за новата кампания на френската марка Louis Vuitton.
Вече видяхме модния подиум за есенно-зимния сезон 2010/2011 . Френската марка Louis Vuitton събра в едно различни поколения топ манекенки, някои от които вече отказали се от модната индустрия.
Бранд, цени
Очакването да си купиш костюм за 500 лв. , който изглежда като за 2000 е нереалистично.
Но е напълно възможно да си купиш костюм за 2000, който изглежда като за 500. За да няма разочарования, сериозните брандове твърдо и категорично се позиционират на пазара. Така клиентът добре знае, какво получава за парите си и няма лоши изненади. Евтините марки продават евтино, скъпите – скъпо. И като цена и като качество.
Calvin Klein разширяват бизнеса си в Германия
Модната къща Calvin Klein обяви, че възнамерява да разшири бизнеса си в Германия, тъй като желае да направи германския пазар ключов за марката си.
По време на "Mercedes-Benz Fashion Week" в Берлин, от Klein заявиха, че искат да заемат ключова позиция на германския пазар, където заедно с архитекта Юрген Майер, по-късно тази година ще направят редица рекламни ревюта.
Нов център за професионално обучение ще подготвя бъдещи кадри за шивашката индустрия
Посланикът на Федерална република Германия, г-н Матиас
Хьопфнер,
откри нов Център за професионална подготовка на бъдещи кадри за шивашката
индустрия в Гоце Делчев и региона. Проектът се осъществява с подкрепата на Германско дружество за техническо сътрудничество (GTZ) и се реализира чрез Публично-частно партньорство между PirinTex, Професионална гимназия "Димитър
Талев" и Българската асоциация на
производителите на облекло и текстил (БAПИOT).
Две рокли на Александър Маккуин на търг в Лондон
Две рокли от есенно-зимната колекция 2007 на британския дизайнер Александър Маккуин, вдъхновена от Салемските вещици от 1692 г., ще бъдат продадени на търг в Лондон.
Двете ролки са първите творения на великия дизайнер, които се отдават на търг след трагичното му самоубийство през февруари.
Ungaro е вече с нов креативен директор
Модна къща Унгаро официално назначи нов креативен директор. Тази длъжност зае дизайнерът Giles Deacon. Това разбира се не бе изненада. Новината, че именно той ще е човекът, който ще оглави компанията, се появи още преди месец.
Представители на марката се надяват, че младият, но вече доказал се дизайнер, ще бъде в състояние да се пребори с негативите, които са сполетявали бранда през годините.
Louis Vuitton откри нов бутик в Лондон
Модна къща Louis Vuitton откри един от най-големите си бутици в света, разположен на улицата от световна класа Бонд Стрийт в Лондон.
Въпреки настоящата икономическа ситуация и лошите времена, които преживяват други престижни модни къщи, Louis Vuitton продължава да жъне успех в цял свят. Бляскавото събитие по скучай откриването на модния бутик събра на едно място редица знаменитости с различен стил и вкус към модата.
Бионсе и Тина разширяват модния бизнес
Както стана известно преди време, Бионсе и нейната майка Тина Ноулз много успешно дебютираха в модния бизнес със своята модна линия House of Deréon.
Семейство Ноулз без колебание смятат да не загърбват модата. Напротив - сега под бренда House of Deréon те пускат и линия текстилна мода за дома.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »