Германска компания пуска фотореалистични виртуални модели

Германската компания ColorDigital, заедно със своята цифрова платформа DMIx, представи серия от персонализирани виртуални аватари в опит да стимулира цялостния цифров работен процес на модните марки.

Разработени в партньорство с Verce, двата продукта DMIx StudioAvatars и DMIx 3D-Studio се надяват да допринесат за по-устойчиви производствени методи, както и да насърчат разнообразието и представителството в модната индустрия.

фотореалистични виртуални модели

StudioAvatars предлага на марките фотореалистични дигитални хора, които могат да бъдат персонализирани и индивидуализирани според собствените им предпочитания, позволявайки на потребителите да създадат екип от дигитални модели, които могат да бъдат използвани по целия път на маркетинговия процес.

Аватарите могат да бъдат създадени или изцяло цифрово, или въз основа на сканиране на човешки модел, което допълнително позволява получаване на нов начин на достъп до пазара и лицензиране на техния цифров аватар.

Междувременно 3D-Studio, което е част от екосистемата DMIx, позволява на марките да обменят фотореалистични материали, цветове и аватари в реално време.

Чрез инструмента потребителите могат да комбинират обекти, материали и аватари в студийна среда, в резултат на което се получава краен продукт, който изглежда реален и е допълнително свързан с всички данни за материалите и продуктите.

В съобщение Герд Вилшютц, главен изпълнителен директор и съосновател на ColorDigital, казва: „Досега цялостният 3D работен процес с виртуални модели не беше в състояние да отговори на изискванията на пазара и да замени снимките на човешки модели в системите за електронна търговия“.

„С DMIx 3D-Studio ние не само улесняваме сложния работен процес – ние също така полагаме основите на автоматизиран път за създаване на готови изображения за електронната търговия за различни онлайн търговци на дребно“.

„В комбинация с нашите хиперреалистични виртуални хора, ние предоставяме първото цялостно решение, обединяващо разработването на цифрови продукти и изискванията на пазара, съобразени с потребителите“.