Fashion.bg » Новини » Модна индустрия
Модна индустрия
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Just Cavalli с бутик в центъра на София
Снощи в центъра на София в хотел "Шератон" отвори врати за първи път в България монобранд бутик Just Cavalli, предаде репортер на БГНЕС.
Честта да представи едно от емблематичните лица на световната мода имаше модният експерт и преподавател Любомир Стойков. Младите дами, които са представителки на именития дизайнер в България представиха колекцията пролет-лято 2011, като специално отбелязаха, че ДНК-то на Just Cavalli е анималистичната естетика. 70% от колекцията е за жените и 30% за мъжете.
Just Cavalli стъпва в България през февруари
За първи път Just Cavalli стъпва официално на картата на България със свой монобранд бутик през месец февруари. Всички клиенти ще имат възможност не само да се запознаят с последните тенденции и линии на марката, но и да се потопят в духа на уникалната флорентинска атмосфера, която ще бъде пресъздадена в бутика. Стартът е с колекция пролет-лято 2011 на марката, като 70% от асортимента е посветен на дамите и 30% на мъжете.
"Ценителите, които познават историята на марката, ще могат да намерят един от класическите й мотиви, характеризиращ се с дрехи с анималистичен принт, познат от първата линия на Cavalli. В бутика ще се предлагат също иновативни принтове, вдъхновени от филма "Аватар"", споделя Мария Шиманова, маркетинг мениджър и управител на бутика за България.
Сватбено изложение BALKANICA WEDDING EXPO
На 5-ти и 6-ти февруари 2011 за трети пореден път ще се проведе сватбеното изложение BALKANICA WEDDING EXPO. Единственото по рода си в България събитие организирано от фирма ЕXPOLINE, ще се проведе по традиция в соличния хотел Шератон. Луксозната Бална зала на хотела отново ще събере на едно място представители на сватбената индустрия от България и чужбина, които ще представят своята продукция и услуги.
Романтичният уикенд ще даде възможност на бъдещите младоженци да получат информация за стоки, услуги и идеи за сватбения ден и неговата организация. Над петдесет ще бъдат фирмите изложители от различните сфери на сватбения бранш – булчински рокли, сватбени агенции, бижута, аксесоари, декорации, хотели, сватбени торти, фото и видео услуги, диско водещи и музиканти, както и актьори и танцьори, предложения за сватбено пътешествие, издания за сватбата и др.
Детска мода във Валенсия
Вчера започна международното изложение на детска мода във Валенсия, което ще продължи до неделя.
В панаира на детски дрехи тази година ще се включат модни марки като "Calvin Klein", Адолфо Домингес, "Custo" и "Desigual". Те ще представят детските си модни колекции за есен-зима 2011/2012 г. Изложението тази година разширява гамата от чужди марки с първото участие на Calvin Klein. Ще бъдат показани и модели на "Timberland", "Boss Kidswear" и "DKNY".
"Булгари" с бляскаво изложение в Париж
Модна къща "Булгари" отбеляза 125-я си рожден ден с бляскава изложба на повече от 600 свои модели бижута в "Гран Пале" в Париж.
Мъжът зад името е роденият в Гърция Сотитиос Булгари, създал компанията в Рим през 1884 г., а с нея и марката, която се превръща в синоним на лукс и стил. "През 1963 г., добре известен френски журналист описва бижутата на "Булгари" разпознаваеми като костюм на "Шанел", заяви една от организаторките на изложбата. Блестящи, дръзки и декаденстки, отличителните бижута с марката "Булгари" са били обичани и носени от най-бляскавите филмови звезди в света като Грейс Кели, София Лорен и Елизабет Тейлър.
Джонатан Сондърс ще твори за Escada Sport
BFC/Vogue Fashion Fund избра Джонатън Сондърс да създаде колекцията на Escada Sport Resort 2012. Тя ще бъде от около 20 модела, включително кожени аксесоари. Моделите на Сондърс ще се продават в бутиците на Escada по света от ноември 2011.
Шотландският дизайнер ще представи част от колекцията в Лондон и Париж следващия юни. "Това е изключителен шанс. Линията ще е женствена, шик, с модерен силует и вълнуващи цветове”, откри завесата дизайнерът. Сондърс бе дизайнер на Pollini и от пет години има собствен лейбъл, който успешно се продава в най-известните модни локации като Bergdorf Goodman, Harrods, Selfridges, Lane Crawford и net-a-porter.com. Той е известен с впечатляващите си цветни принтове, което го вписва отлично във философията на ESCADA.
Армани откри онлайн магазин на марката в Китай
Италианският моден дизайнер Джорджо Армани пусна на китайския пазар нов онлайн магазин на световноизвестната луксозна марка, което е една от първите подобни инициативи в азиатската страна.
"С оглед на повишаващия се ентусиазъм за пазаруване онлайн и растящото значение на китайския пазар, реших да отворя Интернет магазин "Emporio Armani" в Китай", пише в комюникето на италианския дизайнер.
"Гугъл" пуска сайт за дамска мода
Интернет компанията "Гугъл" се впусна в света на модата с откриването на търговски сайт boutiques.com, предназначен за потребителките на интернет.
Американските жени могат да създадат своя собствена колекция или да разгледат предлаганото от различни прочути дизайнери или експерти от света на модата, обяснява представителят на "Гугъл" Мунджал Шах.
Луди по лукса
За лукса няма криза - пласментът на маркови артикули бележи истински бум. Особено търсени са луксозните стоки Made in France. Супер-богатите се редят на опашка за дамски чанти срещу "скромната" цена от 5.000 евро...
Жените сякаш са луднали по чанти на френската марка "Луи Витон". Магазините на изисканата фирма са принудени дори да затварят сега един час по-рано - за да не останат без стока по време на големите коледни покупки.
Донатела Версаче: Моделите да бъдат истински мъже
Италианският моден дизайнер Донатела Версаче иска моделите й да бъдат "истински мъже", пише списание "Vogue".
Според дизайнерката мъжествените типове продават дрехите по-добре.
За Донатела модната индустрия е силно повлияна от музиката. "Мисля, че музиката има много общо с модата. Ако се вгледате в 90-те години, когато мъжете модели бяха наистина кльощави, слушахме групи като Нирвана и Оазис.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »