Черен петък в онлайн магазина на Fashion.bg

През тази година официалният Черен петък е на 27 ноември в САЩ. В България обаче любителите на пазаруването се радват на намаления, отстъпки и промоции през целия месец ноември.
В много от магазините у нас Черният петък ще бъде на 20 ноември, затова и ние от Fashion.bg решихме да направим намаление от 15% на всички продукти в нашия електронен магазин за български дрехи в периода 20-22 ноември. За да получите намалението използвайте код ПЕТЪК.

В електронния магазин Fashion.bg можете да намерите дамски рокли, блузи, костюми, жакети, поли, панталони, дамски манта и палта от български производители. Ние държим да предлагаме качествени дрехи, които ще можете да носите с удоволствие дълго време. Дрехите в магазина са на цени на производителите, затова няма как да се предложат драстични намаления, но надяваме се да ви зарадваме с предлаганите 15% за черния петък и уикенда след него.

Черен петък

Ежегодното изследване на Kantar показва нагласите и тенденциите за шопинг по време на черния петък.

78% от българите пазаруват онлайн. Тази тенденция се отразява и в нагласите преди кампанията Черен петък, чиято популярност е изключително висока. 96% от анкетираните знаят какво представлява тя, а 72% от тях тази година смятат да се възползват от специалните търговски оферти с намаления и да направят покупка.

Според проучването хората, които ще пазаруват онлайн на Черния петък са 73,7% - с над 10 процента повече, в сравнение с миналата година.

Кои ще са най-търсените продукти на Black Friday?

Най-много ще се купуват дрехи - 37.9% и обувки - 21,6%.

Дрехи ще купуват най-много млади хора между 18-24 години. Играчки ще търсят младите родители на възраст 25-34 години. Хората на възраст 35-44 години ще пазаруват дрехи, обувки и малки домашни електроуреди, а 45-55-годишните имат интерес към малки домашни електроуреди, гуми, ремонт и хоби. Дамите логично предпочитат дрехи, обувки и козметика, а при мъжете ръст на интереса се отчита към спортни уреди и лаптопи.

* Националното представително проучване на Kantar е проведено в периода 22 октомври – 4 ноември 2020 г. по поръчка на eMAG сред 1027 респонденти от цялата страна на възраст между 18 и 55 г.