Хелена Кристенсен представи новата колекция луксозно бельо Triumph Essence и бе сред гостите на Бала на Виенската опера

Силвия Тодорова

Хелена Кристенсен представи новата колекция луксозно бельо Triumph EssenceЕлегантно събитие, наречено “Golden Lunch”, събра избрани гости в представителния магазин на Триумф на прочутата търговска улица във Виена „Кертнер щрасе” в деня на провеждането на Бала на Виенската опера. Първият етаж на магазина бе аранжиран специално, пресъздавайки неповторимата атмосфера на емблематичния Виенски бал. Известният австрийски актьор – Алфонс Хайдер бе домакин на събитието. Модната икона Хелена Кристенсен, която е посланик и рекламно лице на марката Triumph Essence, представи новата колекция луксозно бельо, в която има три модела по неин дизайн.

На въпроса: „Какво прави колекцията Triumph Essence уникална?”, Хелена отговори:  „Колекцията е комбинация от перфектна форма и комфорт, прецизна изработка и мода от висока класа. Бельото е женствено и чувствено, а това е отличителен белег за истински лукс.”

Организаторът на Бала на Операта – г-жа Дезире Трайхл-Щюрк, също бе сред гостите. Тя представи специалния подарък за всички дами, присъстващи на бала, който тази година е предоставен от Триумф - елегантно портмоне-клъч в тъмно синьо, изработено от същата материя, която се използва за бельото от Triumph Essence, и ваучер за продуктите от луксозната колекция.

Топ моделът Хелена Кристенсен бе сред почетните чуждестранни гости на Бала на Виенската опера същата вечер. „Впечатляваща комбинация  от артистизъм, традиция и виталност!” – обобщи впечатленията си от вечерта известната датчанка. И добави: „Топлото гостоприемство е в основата на всеки празник  и особено – на световно събитие от такава класа като Балът на Виенската опера. Усетих това тази вечер.”

Снимка:

  1. Хелена Кристенсен, посланик и рекламно лице на марката Triumph Essence, на Бала на Виенската опера.
Фото: © Christian Postl for Triumph Essence