Мода, модни тенденции, здраве, красота и лайфстайл списание и директория Fashion.bg
CCCFord

Fashion.bg » Новини » Модни списания и книги

Модни списания и книги


Изберете страница:  «2 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Елена от Big Brother 2 показва истинското си лице


Елена от Big Brother 2 показва истинското си лицеВ новия брой на GRAZIA: Елена от Big Brother 2 показва истинското си лице. Говори за живота си извън къщата и споделя мечтите си за бъдещето. Разказва за приятелите си, вкуса си към модата, както и за нещата, които я правят различна. Още за края на една връзка и началото на нещо ново, както и за любовта, без която най-известната жена в България определено не може. Искате ли да промените мъжа до себе си? След първоначалната страст идва ред на съдбоносния въпрос: “Да го зарежа ли или да го променя?” Оказва се, че решението е индвидуално и зависи изцяло от нагласата ви. Необходимо ли е всъщност да промените тактиката си и защо контролът на другите понякога е напълно излишен?

подробно...


В новия брой на GRAZIA


В новия брой на GRAZIAЕксклузивно интервю със Сара Джесика Паркър, жената която стои зад модния хамелеон Кари Брадшоу от сериала “Сексът и градът”. Още за манията й по скъпите обувки и Кейт Мос. За любовта й към семейството. И всички онези неща, които я карат да се чувства щастлива.

“Кажи ми тайната си” е специален проект, който събира в едно четири от най-големите звезди на “Пайнер” – Анелия, Камелия, Райна и Преслава пред обектива на Елена Спасова. Красивите дами споделят по една своя тайна по изключително нетрадиционен начин. За какво мечтаят, от какво се страхуват и какво търсят...

подробно...


В новия брой на GRAZIA:


В новия брой на GRAZIA:Ексклузивно интервю с Мадона. Най-енигматичната звезда в света избра GRAZIA, за да сподели най-съкровените си тайни. Още за живота й като съпруга на филмовия режисьор Гай Ричи, децата й Лола и Роко, и най-мрачните моменти в кариерата й. “Бях самотна през по-голямата част от живота си”, не се страхува да признае поп иконата. Прочетете за многобройните й метаморфози и винаги променящ се стил на поведение, както и за триумфа й на моден хамелеон. Само дни преди новият й сингъл Hung Up да се завърти по радиостанциите. “Какво е да си cool?”, питат редакторите на GRAZIA и изследват необятната територия на понятието. Буквално да си cool означава да си хладен и свеж, но в преносния смисъл на тази дума още - изтънчен, невъзмутим, самоуверен, пример за подражание... Cool е новата вълшебна дума, която отваря всички врати. Червеният манкюр e cool. Силните цигари също. Радиото. А може би и вие?

подробно...


“ВИТОШКА” С ПРАЗНИ ВИТРИНИ 2 ДНИ


Култовият бутиков булевард “Витоша” е с напълно празни витрини. Близо 100 луксозни бутика по централната търговска улица в столицата осъмнаха с голи манекени зад стъклата си. “Витошка” ще остане непривично “оголена” 2 дни. Булевардът свали символично дрехитe от витрините си “В ОЧАКВАНЕ НА ELLE”. Първият български брой на списанието излиза на пазара на 20 септември.

подробно...


“Витошка” с празни витрини за 2 дни


Имаме удоволствието да ви поканим да видите и заснемете култовия бутиков булевард “Витоша” с напълно празни витрини. Близо 100 луксозни бутика по централната търговска улица в столицата ще осъмнат в неделя с голи манекени зад стъклата си. “Витошка” ще остане непривично “оголена” 2 дни. Булевардът сваля дрехитe от витрините си “В ОЧАКВАНЕ НА ELLE”. Първият български брой на списанието излиза на пазара на 20 септември

подробно...


500 летовници със “звездни” снимки от хитовата промоция на COSMOPOLITAN и NESCAFE FRAPPE


500 летовници със “звездни” снимки от хитовата промоция на COSMOPOLITAN и NESCAFE FRAPPEНад 500 летовници от хитовите черноморски курорти станаха “звезди” в уникална “фотосесия” на COSMOPOLITAN И NESCAFE Frappe. Жените, включили се в лятната промоция на най-четеното женско списание, могат да се похвалят пред приятелите си със снимка “на корица на COSMO”. В ролята на “участници” в най-актуалната печатна реклама на NESCAFE Frappe пък бяха заснети мъжете, посетили отбраните заведения, в които протекоха фотосесиите. Специални макети на августовската корица на любимото на милиони жени списание и на актуалната печатна реклама на NESCAFE Frappe бяха декор за снимки пред 16 хитови морски заведения. Повече от 2500 забавни кадъра бяха запечатани от фотографите по време на промоцията.

подробно...


Зимата също ще бъде цветна


Зимата също ще бъде цветнаЕлегантното шоу “Вкусът на лятото”, с което Академията за мода закри летния сезон, съчета представянето на летни и есенно-зимни колекции на едни от най-престижните български модни централи. Така за пореден път беше доказано колко многолика е българската мода. За веселите летни дни са се погрижили от модна къща “Ирида”. Предложенията са в свежи и искрящи цветове, които носят настроение. Залага се предимно на фруктовите нюанси като оранжево и жълто, както и небесносиньо, и зелено. Поставен е акцент върху флоралните мотиви и елементите на пачуърк. Ежедневните рокли са свежи комбинаци между коприна и шифон. Те са къси, с волани и плисета, носещи младежки дух. Стилните официални рокли на модна къща “Ирида” от колекция пролет-лято 2005 са със специални солирани елементи.

подробно...


В новия брой на GRAZIA


В новия брой на GRAZIAЕксклузивно интервю и фотосесия с победителката от “Евровизия” - Елена Папаризу – откровено за семейните традиции, многобройните братовчеди, любовта, мъжете, мечтите и Пипи Дългото Чорапче.

Споделено лято – по стъпките на няколко български звезди, които споделят най-щурите си летни фантазии пред GRAZIA. Още за любимия коктейл на Мис България 2005, Росица Иванова, мултифункционалната палатка на Силвестър Силвестъров и неговата по-добра половинка Мария, както и за любовта на Дими, Ива и малката Дара към вятъра и екстремните спортове. В специална ваканционна фотосесия на Елена Спасова.

подробно...


Опитайте “Вкусът на лятото” с най-новите предложения на българските модни къщи!


Опитайте “Вкусът на лятото” с най-новите предложения на българските модни къщи!Интересна рецепта за “Вкусът на лятото” предлагат бански костюми “Джи Ес Ти”. Марката “ЕС ТИ – боди фешън” включва бельо и бански костюми. Предвидени са три модни линии - за дамите е серията “Венера”, която съчетава богата гама от цветове, акцентира се върху бързосъхнещите и специалните материи с втъкани енто-ефекти. Серията за мъже “Ерос” включва бански костюм тип “Боксер”, “Слип” и “Стринг” в подходящо съчетание на цветове и материи. Детската линия “Декстър” съчетава ярки слънчеви цветове, панделки и къдрици, щампирани с любими герои от приказки. Серията “Спорт” включва бански костюми, предназначени за плуване и активен спорт с подсилени презрамки на целия бански дамски костюм за дамите.

подробно...


„Пет звезди” - най-новото списание за луксозен туризъм и лайфстайл


В брой първи можете да прочетете: Лятната фиеста на Мария Илиева в специална фотосесия в Слънчев Бряг;
Селекция на топ-хотелите на българското черноморие;
Уникална галерия с творбите на известния художник Ставри Калинов;
Новите емблеми на лукса;

„Пет звезди” е единственото българско двумесечно издание за луксозен туризъм и стил на живот, фокусиращо вниманието върху най-бързо развиващият се отрасъл - туризма, в неговата бляскава част – четири и пет звездните хотели и курорти, чрез сезонни и тематични селекции, класации и професионални фотосесии, заснети от най-добрия фотограф за 2004 год. Васил Къркеланов. Редактор Стил е модният корифей доц. Любомир Стойков.

подробно...



Изберете страница:  «2 3 4 5 6 7 8 9 10 »




  • Акценти
  • Мода
  • Колекции
  • Личности
  • Модели

designer

Владимир Ампов - Графа


Поп певец и продуцент
и още...
Абонамент

Абонирай се за новото в сайта

абонирай се   отпиши се

За сайта ¦ Реклама ¦ Добави сайт ¦ Условия за ползване ¦ Партньори ¦ За контакти

Онлайн магазин ¦ Дамски дрехи ¦ Рокли ¦ Дамски блузи ¦ Поли ¦ Дамски манта ¦ Дамски костюми ¦ Дамски панталони ¦ Спортни екипи