Български тоалети блестяха на фестивалите в Кан и Венеция
Лора Лилова, собственик и креативен директор на българския бранд за официални рокли LORRETI, получи официална акредитация от филмовата академия в Кан и се нареди сред гостите на най-престижните премиери в рамките на кинофестивалите в Кан и Венеция.
26-годишната дизайнерка представи лично два свои изключително отличаващи се дизайнерски тоалети по време на престижното събитие, а над 50 нейни дизайна бяха разходени по червените килими от клиенти на нейния бранд.
Това е втори личен пробив за Лилова - първите три червени килима, по които тя се разходи, облечена в своите тоалети, бяха през есента на 2024 година на престижния кинофестивал във Венеция - редом до Моника Белучи и Лейди Гага. Нейни творения се избират за червените килими и от редица световно известни лица, включително и Мис Франция.
Освен личното присъствие на червените килими, нейният бранд беше представен и с цели два ексклузивни шоурума по време на фестивала тази година - и двата позиционирани на най-култовите и желани места в Кан. Този стратегически подход осигури на Лора Лилова сериозен наплив от клиенти в пика на кинофестивала.
Посещенията на шоурумите осигуриха на дизайнерката работа с клиенти от всяка точка на света, ключови запознанства, множество продажби, сделки и нови бизнес партньорства.
Шоурумите бяха посещавани от стилисти, модни редактори и влиятелни личности от киноиндустрията, които проявиха огромен интерес към продуктите и.
През последните две години Лора Лилова работи с редица световно известни имена от международната кино и модна сцена, обличайки най-влиятелните дами в бранша за техните специални поводи, участия на червения килим, фотосесии и филмови премиери.
Кан 2025 е първата ѝ поява като акредитиран дизайнер и собственик на бранд с реално присъствие на най-високо международно ниво.
Лора Лилова започва професионалния си път още като тийнейджър в Русе, където се ражда и нейния бранд за официални рокли и облекло за поводи. Той бързо придобива популярност сред младите дами, търсещи индивидуален стил за своя абитуриентски бал или сватба. Лора продължава образованието си в Национална художествена академия със специалност “Мода” и поради високия си успех получава възможност за дебют на своите колекции в ревюта на най-престижните модни събития в България.
В последните две години марката усилено пробива на външни пазари, привличайки вниманието на международни клиенти, влиятелни и публични личности. Младата дизайнерка е много силна в това да създава viral дизайни. Комбинацията от силна реклама и качествен продукт е част от тайната на нейния успех.
Признанието от страна на фестивалите в Кан и Венеция идва след дългогодишна работа и нарастващо присъствие на марката в международната мода.
Появата на Лилова като официално лице на български моден бранд на тези престижни форуми се възприема като значима стъпка за позиционирането на България в световната модна карта.
Снимки:
1. - 4. Лора Лилова по червения килим в Кан в тоалети на LORRETI. Фото: Личен архив
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви