Fashion.bg » Новини » Аксесоари
Аксесоари
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Stuart Hughes и Gucci създадоха най-скъпия колан
Неуморимият дизайнер Stuart Hughes е надарен с удивителната способност да превръща най-обикновени вещи в уникални, единствени по своя род и много често най-скъпите в света.
Заедно с една от най-известните модни къщи Gucci, Хюз създаде най-скъпия колан в света. Той струва 250 хиляди долара и има логотип с марката Gucci, изработен от платина.
Кристиан Лубутен твори обувки в самота
Френският дизайнер Кристиан Лубутен трябва да се "изолира от всичко", когато проектира нови обувки, тъй като нищо не трябва да отклонява вниманието му.
Дизайнерът на обувки казва, че има нужда да остане сам със себе си, когато създава обувките си, тъй като това му помага да се вдъхнови.
"Трябва да съм сам, за да проектирам. Доста съм разглезен в това отношение. Не мога да се занимавам с това в големия град. Трябва да съм изолиран от всичко. Имам нужда от среда, с която съм запознат, така че да не се оглеждам и да отвличам вниманието си", посочи именитият дизайнер.
Слънчеви очила с диаманти - перфектен аксесоар за лятото
Бижутерийната компания Lugano Diamonds и дизайнерът Barton Perriera пуснаха нова серия слънчеви очила с брилянти.
Ярки розови със златни рамки и 2,85 карата брилянти, леопардови с жълти и черни брилянти или виолетови – това е разкошен аксесоар за истинските ценители на скъпоценните камъни и лукса.
Ванеса Паради е лице на колекцията чанти на Шанел
Ванеса Паради е новото лице на чантите Chanel Coco Cocoon.
Френската актриса и певица, която преди това беше лице на червилата и на парфюмите на прочутата модна къща, беше една от гостите на ревюто на Шанел в рамките на седмицата на модата в Париж заедно с Линдзи Лоън и Алекса Чънг.
Дискретните бижута заслепиха червения килим
Искате ли да разберете какви бижута носеха звездите на тазгодишната церемония по раздаването на наградите "Оскар"?
Въпреки че тази година големи и масивни бижута на червения килим почти липсваха, актрисите избраха главно обеци и гривни като аксесоар към красивите си рокли.
Тази година колиетата бяха почти засенчени от по-дискретните обеци или брошки, които перфектно си пасваха с избраните от тях рокли.
Дизайнерите наблягат на бижутата през летния сезон
Висшата мода за поредна година набляга на тенденциите при бижутата, привличайки вниманието на страстните привърженици на най-нашумелите предложения.
"Ланвин", "Марни", "Шанел", " Dries Van Noten" и "Jean Paul Gaultier" са някои от големите дизайнери, които тази година се фокусираха върху модата на бижутата и акцентираха главно на тях в последните си колекции за пролет/лято.
"KWIAT" със стилни подаръци през март
През март 2010 г. всеки може да зарадва себе си с незаменим подарък - чисто нови очила от водеща марка.
Станалата традиция игра "Въпросът на "KWIAT" стартира на 01.03.2010 г. и приключва на 22.03.2010 г.
На сайта на марката - www.kwiat-bg.com ще се публикува въпрос с три възможни отговора. Всеки читател, без значение неговата възраст и пол, може да отговори на въпроса и да се регистрира като впише своите данни в задължителните полета.
Искрен Пецов с нова визия от "KWIAT"
Искрен Пецов засне вълнуващ нов клип. В него участват осем сексапилни момичета, едно от които изпълнява гимнастически упражнения с бухалки и топка. Искрен е с атрактивна и различна визия – елегантни костюми, официални ризи, стилни обувки и ексклузивни очила с марка "KWIAT".
Изпълнителят се спря на модели от линията "Kwiat Limited Edition" и "KWIAT" 2010. Голямото разнообразие на мъжките аксесоари от последните колекции на марката постави Искрен пред труден избор, ето защо в различните кадри той сменя няколко чифта очила.
Новите рекламни лица на KWIAT за 2010
Коледните и новогодишни празници са прекрасен повод за почивка, празнуване и... пазаруване. Именно този трескав период вдъхнови специалистите от Българската марка oчила "KWIAT" да създадат своята нова визия за настъпващата 2010 година.
След "вдъхновението от природата" през 2009-та, през 2010-та от "KWIAT" ни представят своето ново виждане за слънчевите и диоптричните очила. Муза на марката този път е топмоделът Ирена Милянкова от модна агенция "Визаж".
Рекламното лице на Mango, Скарлет Йохансон създаде чанта за Хаити
Скарлет Йохансон създаде лимитирана серия пазарска чанта, като приходите от продажбата й ще бъдат предоставени в помощ на Хаити.
Върху чантата е изобразена древна карта на карибската държава с посланието "Да подкрепим народа на Хаити", написано и подписано от звездата от "Изгубени в превода".
Чантата ще се продава единствено в магазините на Mango в цял свят на цена от $29.90, а всички приходи ще бъдат предоставени на създадения от фондацията Оксфам специален фонд за страната.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »