Fashion.bg » Новини » Модни колекции
Модни колекции
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Ирина Флорин представи България в Порто Карас
На 14 септември дизайнери от България, Израел, Кипър, Малта, Румъния, Словения, Сърбия, Турция и Хърватска показаха в Гърция модели, инспирирани от духа на прочутите фотоапарати “Канон” и по-специално на тяхната фешън линия “Иксус”. Това се случи по време на ревю-спектакъл и гала-вечер във Вила “Галини” на елитния петзвезден курортен комплекс Порто Карас в Халкидики, където бе отбелязана и десетгодишнината на “Иксус”. Задължителните теми бяха три, респ. стрийт, кежуъл и ивнинг.
“Канон България” се спря на поп-звездата Ирина Флорин (която отскоро е и дизайнерка) да представлява нашата страна. Самата Ирина пък избра за свой модел чаровната българска манекенка Кристина Милева.
"Ах, този джаз" заблестя в стила на "Астела"
Една от първите репетиции с костюми на мюзикъла „Ах, този джаз” най-сетне разкри мащабността и блясъка на амбициозния проект под режисурата на Борис Панкин. Постановката в Народния театър е първото в света поставяне на театрална сцена на великата творба на Боб Фос. А това изправи пред предизвикателства всчки елементи от спектакъла, включително и дизайна и сценографията.
Главна роля в разработването на разкошните дамски тоалети на главните героини в продукцията изигра младата дизайнерка Аля Милушева.
Най-голямо предизвикателство бе гардеробът на героинята на Елена Петрова. В ролята на Смъртта тя трябваше да изглежда нереална и далечна, но и напълно различна от клиширания образ с черни одежди и изпито лице, разказа Аля. Това е и моделът, даден от самият Боб Фос в оригиналния мюзикъл – там смъртта е бяла и красива.
Астела с нова колекция детски рокли
Едва ли има други същества, които се радват толкова много на превъплъщението, колкото децата. Всяко момиченце си спомня как поне веднъж е обличало тайно от майка си най-красивата й рокля и е гледало в захлас отражението си в огледалото.
С уважение към детското въображение и радост от превъплъщенията, Асела Ателие и Аля Милушева започнаха създаването на нова колекция официални рокли за малки дадми. Както всичко в модните линии на Астела, и детската колекция е изненадваща като внушение, грижливо подбрана като материи и цветове и изкряща от настроение.
ЛиЛана е новото лице на марката a's
a's - младежката марка на компанията Ariston S, избра за лице на своята есенно-зимна кампания младата поп певица ЛиЛана. За своите 21 години, тя има забелижителни изяви в спорта, киното и музиката. На 14 години е републиканска шампионка по художествена гимнастика, участва в няколко детски филма, води предаване по музикална телевизия, прави фотосесия за списанието "Playboy", но нейната страст си остава музиката.
Мениджърите на марката мотивират избора си с думите: "ЛиЛана е съвременна и уверена в себе си млада жена. Спряхме избора си на нея, защото е артистична, дръзка и носи в себе си позитивен заряд. Смятаме, че тя е именно образа, който е нужен на a's."
Юлияна Дончева - лице на модна къща Ariston S
Най-стилната дама на България за 2005 година ще представи есенно-зимната колекция на модно къща Ariston S. А когато тя се казва Юлияна Дончева, жена, в която хармонично се съчетават красота, стил и "аристократичност", то интереса към нея е обясним. Тя има таланта винаги да изглежда добре, независимо от това как се облича. Въпреки че напоследък все по-често посяга към костюмите, тя успява да намери начин да разчупи деловия стил и той да не бъде скучен.
Колекцията есен-зима на Ariston S е създадена за тези, които обичат да се обличат не само конфортно, но и красиво. Дизайнерите на марката са си поставили целта да създадат елегантни и стилни модели. Техните идеи се трансформират в ансамбли, стремящи си да внесат хармония в живота на жената, която я прави толкова неустоима.
Италианската марка “Lovable” стъпи и на българския пазар.
В колекциите си зима 2006 и пролет-лято 2006 марката е заложила изцяло на по-шикозните модели.
Цветовете преминават от модерното за сезона розово и синьо до класическите черно и бяло. Моделите са изпъстрени с нежни цветя, морски кончета и дори обувки на висок ток.
Кокетство и романтика, нежност и сексуалност, динамичност и смелост в колекция пролет-лято 2006 на Аристон С
Честно казано, когато за пръв път видях витрина на Аристон С, останах впечатлена от оформлението и изискания дизайн. Порази ме високото художествено ниво, оргиналността и елегантността на изпълнение. Несъмнено витрината е визитната картичка не само на магазина, а и на компанията като цяло. Тя първа кореспондира с клиента, кани го или отблъсква, оставя впечатление или траен спомен. Затова, когато по късно посетих централата на Аристон С, отидох с нагласата да се запозная с един наистина изящен свят.
БЪДЕТЕ РАЗЛИЧНИ НА АБИТУРИЕНТСКИЯ СИ БАЛ
Както ви бяхме обещали, в няколко поредни материала ще ви представим колекциите, които модните къщи и дизайнери представиха по време на първото издание на абитуриентското шоу AbiShow. Събитието се проведе от 28 март до 2 април 2006 г. в палата № 7 на Международен панир - Пловдив и събра на едно място най-актуалните предложения за абитуриентска кампания 2006. На 1 април 2006 г. дизайнерката Мария Мичева представи своята най-нова колекция “Силвър”. Моделите са вдъхновени от чистото съвършенство на Савой Силвър Клуб и са създадени специално за церемонията “Златна игла 2005”.
Max Danieli представи колекция пролет-лято 2006
Известната фирма за дамски облекла Max Danieli представи новата си колекция "Пролет-Лято 2006 " в елитен пиано-бар в гр. Варна.
На дефилето присъстваха известни бизнес дами и господа от варненския елит. Шоуто се проведе в няколко кръга, като тоалетите бяха представени от изящните манекени на агенция "Мойра".
Max Danieli е създадена през 2000 г. в Милано и само за 5 години има представителства и шоуруми в Милано, Франкфурт, Париж, Лас Вегас, Москва, Варшава, Будапеща и София.
Бежовото се завръща в колекцията на “Романтика”
Тази година абитуриентките ще са екстравагантни, женствени, с раздвижени тоалети, заяви София Борисова, дизайнер на модна къща “Романтика”. Специално за читателите на Fashion.Bg, тя предварително сподели част от акцентите в колекция “Екстраваганца” пролет-лято 2006. Първото самостоятелно ревю на модната централа ще се проведе на 21 февруари в залата на “Електроимпекс”, където ще дефилират едни от най-известните топмодели на България.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »