Fashion.bg » Новини » Модни колекции
Модни колекции
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Гуен Стефани представи пролетната си колекция в Ню Йорк
Американската модна дизайнерка и певица Гуен Стефани представи новата си колекция за сезон пролет-лято 2011 по време на седмицата на модата в Ню Йорк.
Нюйоркската седмица на модата само за няколко дни научи какво ще бъде модерно през следващата пролет. Всички предложения на известните имена на модата акцентират на оригиналност и въображение. Въпреки това на модния подиум дефилираха и модели на млади и начинаещи дизайнери като американската певица Гуен Стефани, която също представи своето виждане за пролетния сезон. Звездата грабна вниманието на публиката с къси поли в ярки цветове, дълбоко изрязани ризи и панталони на геометрични фигури и щампи.
Стела Маккартни пуска нова детска линия
Модната дизайнерка Стела Маккартни приключи работата по новата си детска колекция.
Стела, която се готви да посрещне четвъртото си дете през есента, все още работи усилено.
Тайно от всички, дизайнерката е проектирала нова линия детски облекла, която ще се появи в магазините през ноември.
Весела Тотева откри моден сезон есен/зима 2010
ТВ звездата и половинка на футболиста Елин Топузаков Весела Тотева посрещна Мис България Юлия Юревич, попфолк певицата Мария, манекенката Елена Ангелова и бременната Ирина Папазова на откриването на новия сезон в бутика си.
Звездите и събралите се журналисти имаха възможност да се насладят на стрийт ревю с моделите на Ивет Фешън Петя Милушева и Еми.
Колекция пролет 2011 на DKNY, представена по време на Седмицата на модата в Ню Йорк
Модното ревю на DKNY за пролет 2011, провело се на 12 септември, по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, представи изключително колоритна, свежа и пролетна колекция. На модният подиум бяха представени стройни, елегантни силуети, допълнени с многоцветни шалове, красиви флорални щампи в английски стил и много воали и къдрички.
Акцентът в колекцията определено е върху класическия стил, подправен с щипка градски шик. Цветовата палитра буквално искреше – рокли и блузи в ярко червено, последвани от тъмносини и тюркоазени ефирни рокли.
Колекция в духа на електро-поп от Diesel
Diesel представи своята нова лимитирана колекция, създадена заедно с младата певица Uffie.
Diesel и Uffie сътвориха колекция от 12 модела дрехи и аксесоари от деним и кожа. Точно тук Diesel демонстрират своя опит и въображение в обработката на денима и в използването на детайли в стил рок. Реверите и маншетите от тъмно син сатен и металическите украшения изкусно преобразяват обикновените на пръв поглед модели дънки и якета, като им придават освободеност.
Новата колекция на Хайди Клум е за заетите майки
Новата модна линия на Хайди Клум е създадена за удобството на заетите домакини и майки.
Германският топ-модел, която има четири деца от съпруга си Сийл, създаде новата си модна линия “Heidi Klum for New Balance”. В нея се съчетават комфорт и стил.
“Майките в днешно време правят толкова много неща. Жените имаме толкова много задължения - сутрин минаваме през Starbucks, после се виждаме с някой познат, а след това отиваме на бизнес среща....
Рекламна кампания деним есен-зима 2010-2011 на Hilfiger
Световно известната марка Tommy Hilfiger представи своята рекламна кампания деним за есен-зима 2010-2011. Снимките са черно-бели, а моделите са заснети докато се движат активно. С това компанията демонстрира, че носейки техните дрехи, ти можеш да се чувстваш наистина удобно.
Колекцията представя протъркани, разкъсани и избелени дънки и дънкови ризи, с които всеки един може да бъде в крак с модните тенденции.
Николас Киркууд показа част от новата си колекция, вдъхновена от ърбън културата на 80-те
Британският дизайнер на обувки, Николас Киркууд, известен с ексцентричните си модели, показа част от новата си колекция, плод на сътрудничеството му с известния през 80-те американски художник, Кийт Харинг.
Харинг е известен с творбите си, силно повлияни от графити и стила поп арт, както и от американската ърбън култура. Безспорно гениалният Николас Киркууд, показа поредната оригинална и необичайна колекция, комбинирайки идеите на Харинг със смелия дизайн – негова запазена марка.
Обикновени жени ще представят колекцията на Джесика Симпсън
Певицата Джесика Симпсън, която до неотдавна бе критикувана за своята пълнота, реши да използва обикновени жени за представянето на своята линия дрехи по време на Нюйоркската седмица на модата.
30-годишната блондинка водеше телевизионното шоу "Цената на красотата", в което показваше на какво са готови жените по света в името на красотата. Симпсън заяви, че това й е помогнало да възприеме формите на своята фигура.
Скарлет Йохансон е жената-вамп в нова D&G колекция
Скарлет Йохансон може да е благословена със зашеметяващо излъчване, но когато става дума за продажба на козметика терминът "природна красота" не съществува.
Актрисата Скарлет Йохансон, която и тази година е лице на италианската модна марка D&G, била подложена на пълна промяна за новата реклама на популярната марка козметика.
Изберете страница: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »



















