Най-странните изисквания и оплаквания на гости на хотели по света


Супа от крокодил, вана с мед и шоколад или доставка на мъртва мишка - това са само част от най-странните поръчки, получени в хотели по света от техни клиенти. Те са събрани от търсачката за хотели Skyscanner.

Най-странните изисквания и оплаквания на гости на хотели по светаСпоред анкетата, проведена сред 400 хотела в 49 страни на интернет сайта catererandhotekeeper.co.uk изискванията на гостите не се ограничават до събуждане сутринта или допълнителна завивка. Начело излизат претенции като "чаршафите са много бели", която изпреварва дори "морето е твърде синьо", "сладоледът е прекалено студен" или "ваната е твърде голяма".

Клиент е поискал да му се направи отстъпка защото "спал лошо заради хъркането на приятелката си".

Сред отзивите има и такива, че "кучето не хареса престоя си тук", придружен съответно с искане за връщане на парите.

Оказва се, че клиентите може да са недоволни от това, че "сервитьорът бе твърде хубав", че "във вегетарианското меню няма стек", че "хотелът няма изглед към морето", когато става въпрос за лондонския хотел "Мейфеър" или за италиански, разположен на 80 км от крайбрежието.

Особено впечатляваща е жалбата на майката на младоженец, която е възмутена, че не е получила стаята "за младоженци в меден месец" на хотела.

Доста изненадваща за персонала е била и поръчката за доставка на чаша вода на всеки час в стаята през цялата нощ или на 15 краставици дневно, както и тоалетно казанче захранвано с минерална вода или медена вана.

Изборът на победители очевидно е бил труден при заявки за "кози звънци, за да ми помогнат да заспя" или "вана с мляко с какао", "16 възглавници" за един клиент, "супа от крокодил" и "нека пилешките бутчета в порцията да са само десни".

Сайтът Skyscanner е най-големият европейски сайт за организиране на пътувания и трети в света с 25 млн. посещения месечно.


Източник: АФП