Виргиния Здравкова и KWIAT лансират 25 модела слънчеви очила на 3 континента

Летните аксесоари са съчетание на моден блясък и високи технологии

>Виргиния Здравкова и KWIAT лансират 25 модела слънчеви очила на 3 континентаВИСШ ПИЛОТАЖ София, 23.04.2007 г. Виргиния Здравкова и компанията KWIAT разработиха първата българска колекция дизайнерски слънчеви очила. Линията включва 25 напълно различни един от друг модела. Летните аксесоари са съчетание на моден блясък и качествени материали. Колекцията е разработена за хора, търсещи не само високотехнологична изработка, но и актуални изделия с естетическа стойност. От края на април слънчевите очила с българската марка VIRGINIA by KWIAT ще се появят едновременно в 5 световни модни центъра – Москва, Дубай, Лос Анджелис, Лас Вегас, Амстердам, в бутиците на дизайнерката.

Различни по форма червени, златни, сребърни, черни и хамелеонови кристали Swarovski според цвета на рамките правят моделите неповторими. Всяко камъче е поставяно ръчно върху очилата. Забелязват се на места, на които при други модели досега не са слагани - инкрустирани кристали има дори върху края на рамките, който минава над ухото. Всички стъкла са с отличително вградено лого VZ.

Към всеки модел има и подарък бижу – колие Swarovski в тон с цвета на очилата.

Модните тенденции включват метални и пластмасови рамки в комбинация със светли, тъмни, преливащи се и огледални стъкла. Актуални са съчетанията на златни и сребърни рамки с тъмни стъкла или червени пластмасови рамки с черни стъкла. Част от моделите са покрити със специална кожа – хит за лятото.

Самките са изработени от качествени еластични пластмасови материали или здрав и лек метал. Всички модели фабрично са покрити с антиалергично покритие. Стъклата са с усилена устойчивост на счупване, пукване или надраскване. Те осигуряват пълно елиминиране на затрудняващите нормалното виждане светлинни отблясъци, както и оптимална защита пред вредните UVA, UVB и UVC лъчения. Цените на очилата са между 190 и 250 лв.