PREGO – за слънце… и за стил
Нова марка слънчеви очила определя тенденциите на българския пазар
Уникален стил и висококачествени материали нареждат PREGO сред фаворитите при избор на слънчеви аксесоари
От март колекцията Пролет-лято 2007 на датската марка слънчеви очила
Prego вече може да се види в българските оптики. Колекция 2007 е
уникална с това, че включва три различни линии: Nordic Philosophy,
Metropolitan Living
и Black Label.
Според главния дизайнер Жозефин Флач
„през този
сезон в слънчевите аксесоари основни цветове са
бяло и черно, експериментирането с различни щампи и текстури на базата
на тези два на пръв поглед семпли цвята дава една изискана и изчистена
визия”.
Датската марка PREGO присъства за втора година на българския пазар. Залага на комбинацията от моден дизайн и висококачествени материали за рамките и ползва италиански поликарбонатни поляризирани слънчеви лещи CR39. Повечето модели рамки са подходящи и поставяне на корекционни (диоптрични) лещи. Всяка от линиите има мъжки и дамски модели. Специално за мъжката колекция е създадена различна визия посредством използването на матирани повърхности за рамките.
Другите актуални цветове при рамките са в гамата на кафявото, сиво, пурпурно, оранжево, синьо и зелено - всички леко матирани с отблясък на пясъчна коприна. Използването на тези цветове е вдъхновено от ретро стила, който присъства заедно с актуални модели във всяка колекция на PREGO.
Основни линии в колекция 2007
Nordic
Philosophy (Философия на Севера) подчертава връзката
със Севера и е основната линия на марката, която има продължение във
всяка колекция. Водеща при дамските модели е асоциацията с оптимизъм,
лекота, непринуденост; а при мъжките - мъжественост, чар,
неподправеност. Основни дизайнерски мотиви за рамките в тази линия са:
„Плодов цвят” и лого PREGO. Използваните методи на
изработка са Silk screen и лазерно гравиране.
Metropolitan Living (Живот в града) е нова дизайнерска тема от 2007 г., вдъхновена от ритъма на големите градове в Европа. Metropolitan Living се характеризира с ключовите думи новаторски, нахален, изтънчен за дамските модели и любопитство, енергия, чувствителност за мъжките. Основен дизайнерски мотив за рамките „Разлистване”, метод на изработка - лазерно гравиране.
Black Label (Черен етикет) – дискретни детайли и лукс с камъни Swarovski. Дамските модели асоциират елегантност, лукс, мистерия; мъжество, дълбочина и страст опитват да предадат мъжките модели на този, който ги носи. Основни дизайнерски мотиви за рамките: „Кожа”; камъни Swarovski. Метод на изработка – чиста стомана с плетена кожа и инкрустиране на кристали. „В колекцията за 2007 ние отново работим с черния цвят, който присъства във всяка наша колекция, като допълваме неговата изразителност с използването на различни материи като естествена кожа например. Също така подчертаваме женственото излъчване при дамските модели, като използваме кристали Swarovski, за да създадем елегантни и изтънчени детайли”, казва Жозефин Флач.
Колекцията на PREGO е подходяща за жени и мъже, държащи на
качеството и дизайна, но на разумна цена. Инициативни, в крак с модата
и със собствен стил.
Това се дължи на дизайнерските решения на екипа, стоящ зад марката PREGO, които внасят иновации в класическите модели. Марката e създадена за тези, които държат да са в крак с модата, допълвайки към визията си с този аксесоар нотка на стилна екстравагантност.
Дизайнът и всички модели на PREGO Eyewear се правят за и са собственост ексклузивно на Frands Jensen A/S.
Упълномощен дилър на Frands Jensen A/S и марката PREGO за България e фирма “Т.С.Тангра” ООД. Фирмата е на пазара от 1997 г. и вече девет години успешно развива своя бизнес с представяне на продукция с марките Liw Lewant и Dek optica от Полша– една от водещите страни, производителки на оптика и рамки за очила в Европа.
От 2005 г. фирмата внася от Дания слънчевата колекция PREGO, която вече може да се намери в оптическите магазини из цялата страна.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви