ARISTON S събра Жени Живкова и Гала

Истинска сензация беше събитието състояло се в столичния хотел „Шератон”. За пръв път българска модна марка, в лицето на Ariston S, дръзна да събере толкова големи имена от политическия и светски елит и предизвика такъв интерес сред медиите.

На изискана пресконференция Николай Синабов – управител на родната модна къща обяви бъдещи планове на фирмата. От компанията оповестиха намеренията си да работят съвместно с топдизайнерката Жени Живкова и очарователната водеща на „Имаш поща” по Нова телевизия - Гала.

И докато Жени Живкова се e заела със създаването на новата есенно - зимна колекция с марката на Ariston S, то Гала ще влезе във ролята на новото рекламно лице за пролет - лято 2007 година, наследявайки мястото на не по-малко очарователната бивша депутатка Юлиана Дончева.

Парламентарната дама – г-жа Весела Драганова изрази възхищението си от новата колекция на марката и изрази радостта си от това, че родната модна къща се представят толкова успешно на пазара. Сред гостите на събитието бе забелязана и Светлана Тилкова – Алена, която изгледа ревюто в компанията на привлекателен господин.

Топманекенките на Ivet Fashion – Деяна и Никол Станкулова, както и Мис България Вселена – Галена Стоичкова, показаха част от пролетно – лятната колекция на Ariston S пред одобрителните погледи на дамите присъствали на модното събитие.

Тенденцията известните марки да обвързват имената си с работата на топдизайнери и звезди от шоу бизнеса е особено актуална в последно време. Мадона и Стела Макартни, Карл Лагерфелд за H&M, Миси Елиът и Adidas, Мила Йовович и Mango, Скарлет Йохансон и Louis Vuitton са само няколко примера

за невероятните на пръв поглед, но доказали се като изключително успешни партньорства в света на модата. Дали формулата ще се окаже успешна и за българската мода ще покаже времето, а до тогава ще очакваме с нетърпение новите предложения на Ariston S – първата родна компания, занимаваща се с мода, която няма нищо против да „открадне” идеите на големите имена в модата.