Празнично настроение с мартенския брой на Coiffure Beauty
Месец март е изпълнен с много празници – кой от кой по красиви, женствени и цветни. През март списанието навършва 6 години и както винаги ще зарадва своите читатели с различни идеи за нестандартни визии.
На корицата е Деси Тенекеджиева. В специално интервю за Coiffure Beauty тя разказва за първия си официално издаден албум Crazy Butterfly и за различните си превъплъщения през годините. Според собствените й думи силата й е в характерността на лицето й и в различността на характера й.
Специално за вас сме подбрали предложения за празниците през март:
От Италия колекцията Chic & Rock by Gandini Club с две характерни визии – Дива и Фантазна. Дива – фокусът е върху експресивността, очарованието на прелъстяването и изкуството на привличането. Поглед, който улавя вниманието като магнит в една игра между реалност и фантазия. Жени, които откриват в себе си героиня от филм. Фантазна – движението е в основата на тази тенденция. Свободно падащи буйни къдрици, екстремни дължини, решителни и плътни цветове, които създават форма и обем, подчертавайки индивидуалността и куража да се изправиш и да излезеш напред с жизненост и енергия. Момичета, които намигват закачливо на живота и предизвикват останалите.
Още предложения от Италия с The Italian Touch Collection 2011 by Kemon.
Традиционно екстравагантните Toni & Guy остават верни на себе си и в колекцията Avangarde.
От България своите идеи ни представят Виктор Рафаилов с колекцията Colorful и Жоро Ефекта с колекцията Преплетени мечти.
Коса:
Храна за косата – Технологиите са толкова напреднали, че всеки път, когато си мислим, че няма накъде повече, на пазара се появява нов продукт. Горян Стоянов ни разказва за пресата с ултразвук и инфрачервени лъчи, а Чавдар Василев, по-известен като Чочо и най-популярен като Фризьорът на звездите, ни обяснява за сешоара с вградени подхранващи ампули.Тенденции коса:
Мъжествено-женствени. Визията на силната жена този сезон е повлияна от фотографа Хелмут Нютон и поп клиповете от 80-те и 90-те. Тя е най-забележима в ревютата, където косата е толкова зализана, че погледната отпред, имитира къса мъжка прическа. Стилът, използван при Max Mara, Etro, Jil Sander, Balenciaga, Stella McCartney и Calvin Klеin, набляга върху странично зализаната коса и женствените кичури, прибрани в кок зад тила, отпуснати опашки или свободно падащи кичури.Тенденции грим:
В сезона, в който се появява нов идеал за красотата на силната жена, истинският фокус са веждите и заиграването с тях. „Оцветени вежди, универсални вежди, перфектни вежди, момчешки вежди – те са истинската тема на този сезон” – казва Пат Макграт, глобалният креативен директор на Procter & Gamble. Повече за тенденцията можете да научите на страниците на списанието. Отвори очи. Не си мислете, че грижата за зоната около очите е маркетингов ход на козметичните фирми. Всеизвестно е, че там кожата е по-нежна, а продуктите трябва да са с по-лека текстура. Какво още, научете сега с помощта на Skeyndor. Воден свят. Отвсякъде се тръби, че трябва да пием поне по два литра вода на ден. Въпросът е каква вода – минерална или чешмяна, в стъклена или в пластмасова бутилка. Мартенският брой на списание Coiffure Beauty ви предлага малко размишления по въпроса.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви