ОГНЕНО ПАРТИ ЗА „НЕГО” И ЗА „НЕЯ” С „ТРИУМФ”

Здравка Кърджанова

Колко често мъжете си задават въпроса „Какво да й подаря?” с ясната идея, че искат да е нещо оригинално, запомнящо се, изкусително и специално. Бъдете сигурни, че „огненият” дух на бельото с марката „Триумф” ще я накара да се почувства обичаната, желаната и истински фаталната жена. Моделите на световноизвестната марка се отличават с изключителен комфорт и високо качество. Актуалният червен цвят е съчетан с уникален съблазнителен дизайн. Комфортът е постигнат благодарение на меки и фини материи в комбинации с красиви дантели или декорации под формата на флорални мотиви и декоратвни апликации. Формата на деколтето е V – образно със закачливи и нежни дантелени елементи по края или дълбоко изрязано, придаващо очарователен сексапил. Особено подходяща за Свети Велентин е серията „Amourette 90” – закопчалки под формата на сърце, изящна комбинация между тюл, дантела и сатен. Това е „идеалният” подарък за празника не само за нея, но и за... него!

Triumph International и Sloggi са проектирали своя специална колекция, която очарова с корсажи и плитки шорти, спално облекло от воал, тюлени комплекти със стринг и колани за жартиери – по нещо за всеки вкус и за всеки влюбен.

Съвсем наскоро нов магазин на „Триумф” отвори врати на ул. “Граф Игнатиев” 53 в София. Там се предлага само Triumph International и Sloggi - пълната гама от модни линни бельо, бански костюми, домашно облекло и облекло за свободното време. Бельото е презентирано съобразно търсенето на клиентите и те много бързо могат да се ориентират в зависимост от това което предпочитат – големи размери (Form & Beauty), модно ориентирани модели (Fashion), удобно памучно бельо (Comfort), спортни модели (Sport). Разработена е специална програма, чрез която редовните клиенти участват в специални промоции, получават ексклузивни оферти и са редовно информирани за модните тенденции и иновации на марката Триумф Интернационал.

„Огненият” дух на „Триумф” беше усетен в дните преди Коледа, когато партньори и приятели на висококачествената марка бельо и бански костюми се забавляваха в „Bittburger Club” в София и всеки от тях трябваше да облече нещо чарвено и естествено – да не забравя в къщи доброто си настроение. Гостите бяха посрещнати от г-жа Дора Блек – изпълнителен директор на „Триумф Интернационал (София)” и нейния екип, които се бяха постарали да украсят по особено закачлив и ориганален начин заведението и да създадат истинско празнично настроение.

Снимки:
1.– 3. Модели от серията “Amourette 90” на “Триумф Интернационал”.
4. Модел на Sloggy за Свети Валентин.

Фото: © Архив “Триумф Интернационал”

© Любомир Стойков
Всички права запазени!