“Триумф Интернационал” разкри “номера на японката”

Японското правителство е стартирало процедура за приватизация на пощенските услуги в страната и световният производител на бельо “Триумф Интернационал” се присъединява към това мащабно начинание по начин, който грабва вниманието и разпалва въображението на мнозина.

Дизайнерите на компанията в Япония създадоха специален сутиен, чието име е “Triumph Post Privatization – Total Surprise Bra!”. Бельото беше представено наскоро в главната централа на “Триумф Интернационал” в Токио, а за негово лице бе избрана чаровната Ю Мисаки.
Бельото се състои от сутиен, корсет и къси ластични шорти в сигнално червен цвят, който напомня за японските пощенски кутии. Двете чашки на сутиена са проектирани с малък прорез, който имитира отвора на пощенскате кутии и позволява използването на подплънки, напомнящи писмо. Специални проучвания показват, че могат да бъдат използвани и истински писма, но те вероятно няма да бъдат доставени!

Знакът на пощите е изобразен върху задната част на корсета. Шортите имат връзки под формата на екстравагантен колан, а отстрани е изписано: “You say!”, което чрез игра на думи препраща към “Yusei” – японската дума за пощенски услуги


© Любомир Стойков
Всички права запазени!