Звезди снимат бельо с благотворителна цел
Певиците Jessica Simpson, Kelly Rowland от Destinies Child, мис Америка Ali Landry и актрисата Holly Marie Combs ( „Бандата на Оушън”, „Роден на 4 юли” ) застанаха зад камерите заснемайки любимото си бельо. Идеята е на Lovable - една от водещите марки бельо на Sara Lee Corporation ( Bali, Wonderbra, Hanes her Way, Just My Size).
е
първата марка бельо, която използва популярността
на своите рекламни лица за благотворителна цел. Тя
моли всяка една от тях да избере любимите си сутиени
и да ги композира за снимка, разкривайки личния и
свят. Всяка една от звездите избра кауза за която
да дари приходите от сесията.
Jessica Simpson – „Living
out of my suitcase” За снимките певицата извади от куфара всичките си любими неща, включително и няколко Lovable сутиена и бикини. Приходите от снимките си реши да дари на Operation Smile – организация събираща суми за деца нуждаещи се от животоспасяващи операции за развиващите се страни и САЩ. |
![]() |
![]() |
Kelly Rowland – “Behind
the scene” |
Ali Landry – “Hanging out
to dry” Мис Америка обожава непринудената сексуалност на богинята София Лорен. Нейната снимка е реплика на популярната „обикновена жена простираща бельо”, с която италианската актриса ни вълнуваше миналия век. На простира са окачени модели на Lovable, а тя самата е облечена в черно боди. Приходите дарява на Soul Cause – предоставящи средства за подпомагането на “рисковите” младежи. |
![]() |
![]() |
Holly Marie Combs – “Cowgirl” |
Всяка една от знаменитостите е ползвала модел на фотоапарата Polaroid, върху който е оставила автографа си. Заедно със снимките и разбира се самото бельо те са пуснати на търг в e-bay.com. Парите от продажбите се даряват на организациите, които всяка една е избрала.
Ексклузивно Lovable ще стъпи на българския пазар чрез www.5-avenue.com (първият онлайн магазин за луксозно бельо).
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви