БЪЛГАРСКИЯТ МОДЕН ДИЗАЙН ИЗЛИЗА НА СВЕТОВЕН ПОДИУМ

България е страна, в която модата се развива с бързи темпове. Това продиктува нуждата както на ценители, така и на специалисти от списание като “Студио Надин Стайл”. Два пъти годишно то ще насочва с идеи, налага щрихи, диктува тенденции и индивидуални решения, поставени с българско и световно виждане. Страниците на единственото по рода си списание за моден дизайн в България дават шанс за развитие на творческото мислене на младите таланти. В същото време то подпомага и дейността на всички утвърдени в модния бранш. Полезното и необходимо за всички, интерисуващи се от моден бизнес, печатното издание подготвя и своя електронен вариант за поръчки он-лайн. Изготвено на десет езика в превод на английски, немски, френски, италиански, испански, руски, арабски, японски и китайски “Студио Надин Стайл” излиза на световен моден подиум в 174 държави по света и популяризира и налага българската модна креативност. От България ще се изпълняват поръчки за моден дизайн до всички точки на света.

Идейните проекти са на творчески екип, съставен от финалистите на Първия национален конкурс за млади стилисти-дизайнери, организиран от списание BG book и Съвета по моден дизайн към Националната Камара за мода. Избрани при оспорвана конкуренция от международно жури с председател Министъра на труда и социалната политика г-жа Христина Христова, те представят потенциала на младите хора.

Всички 144 кройки на моделите са изпълнени в размери по европейски стандарт. Гъвкавата идея на списанието дава възможност да си поръчате само кройката или готовият модел, като посочената цена включва материала и доставка на територията на България. Това дава шанс на индивидуалните клиенти, които могат да приемат предизвикателството да изработят модела сами; за абитуриентите, които винаги искат да са ексцентрични и оригинални; за търговците на едро и дребно; за модните къщи, които могат да обогатят колекциите си. Чрез “Студио Надин Стайл” клиентът има възможност да даде поръчка за изработка на серия идейни проекти или цялостни колекции в избрани теми или разработки по снимка. Предложението е подходящо за инвестиращите в модни марки.

Нека внесем повече екстравагантност и красота в ежедневието си!
Търсете в разпространителската мрежа в цялата страна!

На снимката: корица бр. 1 /2005 – колекция пролет/лято 2005.