ЕДНА ЖЕНА – ДВЕ ЛИЦА
БУТИК “ДАЛАЯ” ПРЕДСТАВИ НА ПИЩЕН РЕВЮ СПЕКТАКЪЛ ЛУКСОЗНОТО
БЕЛЬО НА ПАРА И ПЛЮТО
На 21 октомври 2004г. в зала “Академия” на ул. “Мизия” 23 бутик “ДАЛАЯ” представи ревю-спектакълът “Едан жена – две лица”, с който за първи път в България да се показаха най-новите колекции на луксозното бельо с марките ПАРА и ПЛЮТО, както и на специалните чорапи и чорапогащници СЕТ.
Колекцията спално бельо и облекло за свободното време
зима 2004/2005 на белгийската марка ПЛЮТО предизвика възхищението
на присъстващите гости със своето излъчване. Колекцията
е подходяща за всеки ден. Моделите привнасят удобство
и
уют в ежедневието. Материите са предимно естествени,
които придават на моделите чувство за комфорт, подчертават
женствеността
и изтънчената нежност на линията. Най-новите предложения
на ПЛЮТО са с изчистена линия и изпълнени в разнообразни
цветове: бебешко розово, светлосиньо, жълто и слонова
кост. Моделите са изключително разнообразни – пижами, ефирни
нощници, меки халати от кадифе и др. Линията е издължена
или варираща до коленете.
Първата колекция нощно облекло на ПЛЮТО е създадена през
1976г. Днес белгийското бельо с тази марка се предлага
в страни като Франция, Испания, Португалия, Германия,
Италия, както и извън пределите на европейския континент
– в Япония,
Канада и Средна Азия.

Присъстващите на ревю-спектакъла бурно аплодираха топмоделите на “Визаж”, които с много финес и грация демонстрираха моделите на италианското бельо с емблемата ПАРА. Колекцията включва смели съчетания на черното с ефектни бродерии, бонбонено розово с черна бродерия, черно с кафява бродерия. Присъства и по-класическата комбинация от черно и бяло. Сред предпочитаните материи са стреч, тюл, дантела и копринени апликации. Сериите включват бодита, сутиени, танга, боксерки и бикини, както и елегантни рокли, които придават завършеност на колекцията. С рокля от тази линия беше облечена и прима-балерината на Националната опера Диляна Никифорова, която изпълни оригинален и изключително красив етюд, с което допълнително допринесе за доброто настроение на гостите.
По време на ревю-спектакъла беше обявено, че Татяна
Канчева и Димитрина Каменова – собственички на бутик
“ДАЛАЯ”
се включват активно в Националната кампания за борба
с рака
на гърдата, подкрепяна лично от първата дама – г-жа
Зорка Първанова. Точният размер на подкрепата ще
стане известен
на 30 ноември 2004г. по време на премиерата на “Алманах
на българската мода 2004/2005”.
Модното шоу беше уважено специално от Марейке Козарт
(собственичка на белгийската марка ПЛЮТО), Андреа
Риензо (син на собственика
на ПАРА) и Гай Шамни (мениджър-продажби на ПАРА).
Сред присъстващите се откроиха също и депутатките Теодора Дренска и Весела Лечева, Мария Гроздева, Тереза Бракалова, Нели Топалова, консулът на белгийското посолство г-н Йохан Гро, Яда Ал Саиди – първи секретар на посолството на Кувейт, представители на Италианския културен център и др.
СНИМКИ:
1.Модел на “ПАРА” колекция зима 2004/2005, демонстриран
по време на ревю-спектакъла “Една жена-две лица”.
2.Модел на “ПАРА” от същата колекция.
3.Колекция зима 2004/2005 на белгийската марка “ПАРА”,
представена в България от бутик “ДАЛАЯ”.
4.Грациозното изпълнение на прима-балерината Диляна Никифорова,
облечена с рокля на “ПАРА”.
5.Модел на италианското луксозно бельо “ПАРА”, демонстриран
от топманекенката на “Визаж” Теодора Велинова.
6.Модел на “ПАРА” – колекция зима 2004/2005.
7.Оригинален модел луксозно бельо на “ПАРА”.
8.Романтичен и същевременно предизвикателен модел на “ПАРА”,
показан по време на ревю-спектакъла “Едан жена-две лица”.
9.Собственичките на бутик “ДАЛАЯ” – Татяна Канчева и Димитрина
Каменова приветстват присъстващите и получават аплодисменти
за своя дебют на българския моден пазар.
10.Красивите и “точни” очи на двете български медалистки
по стрелба – Весела Лечева и Мория Гроздева не се откъснаха
нито за миг от магнетичните модели на ПАРА и ПЛЮТО.
ФОТО:
МОНИ ФРАНСЕС ©
© Любомир
Стойков
Всички права запазени!
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви