Модата plus-size страда от кризата

    Модата plus-size страда от кризата

Възродената фирма за луксозни стоки Фаберже, чийто създател Петер Карл Фаберже правел инкрустирани с бижута яйца за руските царе, планира да продава он-лайн първата си колекция бижута, всяко от което е на стойност над 7 милиона долара, предаде Ройтерс.

Фирмата си поставя за цел да пробие на силно конкурентния пазар на луксозни стоки, като залага на ограничени инвестиции заради кризата, както и евентуално да конкурира гиганти като Булгари, Тифани и Картие.

"Решихме да станем дръзки. Гледаме на това като на огромна възможност", заяви изпълнителният директор Марк Дънхил. Фаберже се стреми да привлече богаташите чрез своя сайт, на който ще бъдат показвани бижута, инкрустирани с хиляди скъпоценни камъни. Ще спестим инвестиции за милиони долари, ако се откажем от традиционния начин за продажба във вериги луксозни бутици, като за начало ще имаме само един магазин в Женева.

Фаберже иска да направи пробив в сектора, отбелязал огромен общ спад на продажбите, чиито големи имена продължават да инвестират огромни суми, за да привличат богаташи.

Луксозната марка се надява, че богатите хора, които търсят изключително преживяване, като начало ще посетят сайта й преди да видят лично брошка или пръстен. Дънхил съобщи, че анкета сред милионерите показала, че 95% от тях са направили последната си покупка по интернет. БГНЕС

Лондон / Великобритания