Снимки от последната Louis Vuitto кампания на Мадона вече онлайн

     Снимки от последната Louis Vuitto  кампания на Мадона вече онлайн

Фотографиите, за които се твърди, че са взети от последната и реклама на Marc Jacobs- показват изпълнителката на „Material Girl“ обута с ботуши до бедрата и носеща синьо-зелени ушички, подобни на тези с каквито наскоро беше на наскоро състоялото се тържество на MET Costume Institute Gala.

На снимките Мадона се е отпуснала на стол и е облечена в ярка розово и черна намачкана копринена блуза с бухнали ръкави и дантелени ръкавици без пръсти и държи голяма чанта Louis Vuitton с логото на компанията.

Снимките са заснети в Ню Йорк от Стивън Майсел и се носи слух, че са придружени от видео клип на 50 годишната певица.
Стивън е заснел последната серия снимки на Мадона след като е заел мястото на Мерт Алас и Маркъс Пигот, които шест години са работили върху рекламите на Louis Vuitto.

Снимките показват Мадона оскъдно облечена в серия от провокативни пози, включително една, където тя лежи на канапе с чанта, висяща от високия ток на обувката й и още няколко където носи мрежести чорапогащи.

Художественият директор на марката Марк Джейкъбс е казва: "Просто изтърсих, че това трябва да бъде Мадона.. Туко-що бях ходил на нейн концерт и бях възхитен от нея и нейното изпълнение, от нейната енергия. Идеята за мрежестите чорапогащи беше нейна."

Снимки от последната Louis Vuitto  кампания на Мадона вече онлайн

Мадона и преди е говорила за любовта си към работата със Стивън и е казвала в интервю за Американския Vogue : " Знам, че го обичам. Аурата му просто те привлича. Той знае много неща."

„Преди да работя с него просто отивах с дрехите, с които носех в момента, заставах под светлините и ме снимаха. Със Стивън цял отбор хора се появиха около мен и почнаха да ме разсъбличат. Един подхвана косата ми, друг лицето ми, трети започна да ми помага да пробвам различни дрехи. Стивън беше първият човек, който ме запозна с идеята за обновяването на имиджа.“