The Fabricant избра Севдализа за лице на новите цифрови колекции
Дигиталната модна къща The Fabricant представи ново партньорство с ирано-холандската музикантка и певица Севдализа (Sevdaliza), която ще стане лице на новата дигитална колекция. Описана от марката като „икона“, Севдализа ще бъде начело на серията XXories на The Fabricant, която включва виртуални обеци, пиърсинг на лицето и промени на носа, всяко от които може да се носи чрез добавена реалност.
Според марката изделията ще повишат визуалния критерий за дигитална мода, приложена чрез добавена реалност, в стил, който привидно изглежда, че пронизва кожата.
Колекцията се появява като дебют на проекта за дигитална мода Wholeland на The Fabricant. Всеки артикул ще действа като „ключ“, който отключва достъп до бъдещи колекции и активации в рамките на инициативата.
Певицата ще се появи като част от кампанията под формата на дигитален близнак, създаден чрез улавяне на движения и технологията на Unreal Engine.
По повод на колекцията Амбър Слутен, съосновател и творчески директор на The Fabricant, заяви: „Развълнувани сме, че Севдализа е иконата на колекцията XXories на The Fabricant“.
„Отдавна се вдъхновяваме от нея като артист и от безкомпромисното ѝ себеизразяване във всичко, което създава. Това е дух, който е в пълно съответствие с нашите убеждения като дигитална модна къща“.
„Смело изследване на идентичността отвъд физическите граници е това, което даваме на всеки, който носи нашите произведения“.
Дигиталните облекла XXstories ще могат да бъдат закупени от уебсайта на The Fabricant от 16 февруари.
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви