Ревюто "Епилог" на "Гучи" - най-гледаното дигитално събитие в света

Онлайн ревюто на „Гучи“ „Епилог“ е най-гледаното дигитално събитие на марката в световен мащаб.

На 17 юли италианската модна къща излъчи 12-часово събитие, представящо новата ѝ колекция, в сайта gucci.com, както и в YouTube, Twitter, Weibo, приложението Gucci и Facebook страницата на марката. Събитието е генерира над 35,2 милиона гледания в света.

Гучи

Марко Бизари, президент и главен изпълнителен директор на „Гучи“, заяви: „Още преди Covid-19 ние твърдо вярвахме в смесването на дигиталните технологии и човешкия контакт. Технологичните и социалните медийни платформи не са просто инструменти; те представляват форма на изразяване, начин за създаване на смисъл и отваряне на нашия свят, света на въображението на Алесандро Микеле, пред световната публика. Това е още по-адекватно в света след Covid-19 и в „Гучи“ вярваме в този подход сега повече от всякога”.

Творческият директор Алесандро Микеле преименува колекцията „Круиз“ в „Епилог“, разграничавайки марката си от традиционния моден календар, с планове да се показва само два пъти в годината.