Маркам участва с колекцията си есен-зима 2009-2010 на най-голямото изложение за мода в света Колекцион премиер Дюселдорф

Маркам участва с колекцията си есен-зима 2009-2010 на най-голямото изложение за мода в света Колекцион премиер Дюселдорф Зa седми пореден път Маркам взе участие в най-голямото световно изложение за мода в света Collection Premiere Duseldorf. За трети път фирмата бе включена в селекцията за участие в тренд шоуто на изложението с колекцията си есен-зима 2009-2010. Щандът бе в най-престижната зона “Concept 11”. По принцип там винаги са настанени най-предпочетените участници, обикновено френски и италиански марки. Единствената марка представяща Източна Европа – както на тренд шоуто, така и в concept eleven бе Маркам.

За Маркам целите на участието се оправдаха, заяви господин Камен Обрешков, управител на известната фирма. Добихме още повече престиж и станахме още по-разпознаваеми. Една от основните ни задачи бе да работим и този път по разширяване на дистрибуторската мрежа. Имахме някои много важни срещи в споменатия аспект: Откриваме дистрибуторско представителство в Полша – Краков с полска фирма. Започнахме предварителни преговори с дистрибутори за Англия и Франция. Създадохме нови контакти с агенти в Германия за по-широко разпространение на продукта ни. Панаирът бе сравнително по-спокоен от друг път. Клиентите не бързат да вземат решения и да правят поръчки веднага. Между другото и в Залцбург, където бе Fashion Premiere, се наблюдава същата тенденция. Бих искал да подчертая, че ние сме в реализация на нова концепция, за да отговорим на нуждите на клиентите от повече доставки, в по-кратки срокове. Това бе заложено още миналата година, в концепцията ни за развитие за настоящата 2009. Изготвяме по шест годишни колекции - представяни на всеки два месеца пред клиентите със срок на доставка - 60 дни след поръчката. Партньорите ни приемат за изключително гъвкав този наш подход. До голяма степен това персонализира отношенията с клиента. Така всяка следваща колекция се адаптира все по-конкретно и по-бързо, за да се отговори на нуждите и очакванията на крайния клиент. Наред с очакваните от пазара бързи доставки на продукта, все повече се налага общо мнение, в цяла Европа, за промяна на отношението към продукта от консуматорство към инвестиция. Навлиза все по-широко нов специален термин – slow fashion – бавна мода. Под това се подразбира, че потребителят ще обръща все повече внимание на качествените и експлоатационни характеристики на продукта, с нагласата за по-дългата му използваемост и повторяемост и при навлизане все повече на щадящи природата технологии и природосъобразени материали. И всичко това на възможно най-достъпната цена.

Маркам участва с колекцията си есен-зима 2009-2010 на най-голямото изложение за мода в света Колекцион премиер Дюселдорф

Маркам участва с колекцията си есен-зима 2009-2010 на най-голямото изложение за мода в света Колекцион премиер Дюселдорф

Маркам участва с колекцията си есен-зима 2009-2010 на най-голямото изложение за мода в света Колекцион премиер Дюселдорф

Залагаме на тези тенденции вече трети сезон. Това всъщност е и елемент от стратегията ни за развитие на марката, който сега се превръща в наше основно конкурентно предимство. Продължаваме да учудваме многобройните посетители именно с иновативните си и адекватни подходи.