Invoke и Нов български университет насърчават студенти да развиват таланта си

Младежи от НБУ се включиха в конкурс за авторски бижута

Българският бранд Invoke, съвместно с Нов български университет (НБУ), проведе конкурс за авторски дизайн на бижута. В основата на конкурса заляга убеждението на екипа на Invoke, че всеки трябва да надскача себе си и да предизвиква собствените си възможности, за да бъде успешен в призванието си. Основателите на марката вярват, че младите творци трябва да са мотивирани да развихрят въображението си и да излязат извън рамките на академичните занимания.

Invoke и Нов български университет насърчават студенти да развиват таланта си

Предизвикателството за авторско бижу бе отправено към студентите от НБУ, програма „Мода“, а утвърдени професионалисти в модния бизнес класираха тримата победители. Младите участници впечатлиха журито с оригинални идеи и дизайни. На първо място бе класиран проектът на Елизабет Димитрова, чийто дизайн за бижу в процес на реализиране и съвсем скоро ще се предлага в търговската мрежа на Invoke из цялата страна, като ще носи име, избрано от талантливата студентка. Второ и трето място взеха проектите на Михаела Боева и Биляна Михайлова, тримата победители получиха парични награди от Invoke.

Invoke и Нов български университет насърчават студенти да развиват таланта си

Бижутерийният бранд Invoke успя да се утвърди като предпочитан избор в стайлинга на известните личности в България и чужбина. Последната муза и рекламно лице е известната диетоложка Енджи Касабие, която заблестя с уникалните бижута на марката.

Invoke и Нов български университет насърчават студенти да развиват таланта си